توسعه دهنده می گوید که Call Of Duty: Mobile با راه اندازی موبایل Warzone کار نمی کند

اکتیویژن ظاهراً بررسی خواهد کرد که چگونه Call of Duty: Mobile و Call of Duty: Warzone Mobile پس از راه‌اندازی دومی در اواخر این ماه می‌توانند با هم همزیستی کنند. سوالاتی در مورد اینکه چه اتفاقی برای موبایل می افتد وجود دارد، زیرا به نظر می رسد همپوشانی مستقیم بین این دو بازی وجود دارد، مانند حالت های Battle Royale و Team Deathmatch.

حساب رسمی Call of Duty: Mobile بر (که قبلا با نام توییتر شناخته می شد) قاطعانه اعلام کرده است که “هیچ برنامه ای برای تغییر میزان محتوای” بازی برای بازیکنان جدید وجود ندارد. این پست اضافه می‌کند که انتشار «محتوای جدید» تا سال 2024 ادامه خواهد داشت.

سال گذشته، اکتیویژن به گزارش‌هایی مبنی بر حذف تدریجی Call of Duty: Mobile پاسخ داد. این شرکت گفت که این بازی “برای دراز مدت” پشتیبانی خواهد شد، که به نظر می رسد در حال حاضر تایید شده است. Call of Duty: Mobile امروز شاهد عرضه فصل 3: Vintage Vigilance خواهد بود که یک مهارت جدید اپراتور و یک نقشه چند نفره جدید را معرفی می کند. این بازی که توسط گروه استودیو TiMi ساخته شده است، در سال 2019 عرضه شد.

در همین حال، بازی Call of Duty: Warzone Mobile به طور رسمی در تاریخ 21 مارس منتشر خواهد شد. این بازی که به صورت داخلی در Activision توسعه یافته است، پیشرفتی را ارائه می دهد که با Modern Warfare 3 و Warzone بر روی کنسول ها و رایانه شخصی به اشتراک گذاشته شده است. Warzone Mobile که برای اندروید و iOS عرضه می شود، در هفته آینده مسابقات 120 نفره در Verdansk و نبردهای 48 نفره در Rebirth Island را ارائه خواهد کرد. حالت های دیگر عبارتند از Domination و Kill Confirmed.

بخوانید  گلادیاتور 2 ستاره اصلی را از دست می دهد، نقش جایگزین شده است. بازیگران بیشتری ملحق می شوند

تحریریه مجله بازی یک گیمر