فروش پیش از بازی جدید GameFly شامل Marvel's Spider-Man 2 فقط با قیمت 40 دلار است.

مجموعه‌ای از بازی‌های پیش‌بازی‌شده PS5 و Xbox Series X در حال حاضر در GameFly به فروش می‌رسند. بازی‌های دست دوم GameFly در حال حاضر ارزان‌تر از خرید با قیمت کامل هستند، اما این معاملات محدود می‌توانند تا 10 دلار اضافی از قیمت استفاده شده صرفه‌جویی کنند.

یکی از مزایای خرید بازی های دست دوم در GameFly این است که قاب اصلی و تمام درج ها همراه با کپی های جدید را دریافت می کنید. طبق تجربه ما، دیسک ها نیز در شرایط بسیار خوبی هستند. ما چند بازی از GameFly خریداری کردیم که ظاهری تازه از انبار داشتند.

در حالی که تنها یک دسته نسبتاً کوچک از بازی های از پیش پخش شده در فروش گنجانده شده است، چند نسخه قابل توجه اخیر وجود دارد، از جمله Marvel's Spider-Man 2 بر روی PS5 که قیمت آن فقط 40 دلار است. این یک قیمت عالی برای یکی از بهترین نسخه های انحصاری PS5 است. بازی تیراندازی جهان باز یوبی سافت Avatar: Frontiers of Pandora تا دسامبر 2023 عرضه نشد، اما شما می توانید آن را در فروش GameFly تنها با قیمت 40 دلار خریداری کنید. یکی دیگر از بازی های یوبی سافت، مترویدوانیا عالی، Prince of Persia: The Lost Crown، تنها 30 دلار قیمت دارد.

همچنین می‌توانید نسخه‌های دست دوم Warhammer 40K: Darktide را تنها با 13 دلار، Persona 5 Tactica را با قیمت 40 دلار و Lords of the Fallen را با قیمت 25 دلار دریافت کنید. ما حتی تعداد بیشتری از معاملات مورد علاقه خود را در زیر فهرست کرده ایم، و شما می توانید لیست کامل را در فروشگاه آنلاین GameFly بررسی کنید. مطمئن شوید که آنهایی را که توجه شما را جلب می کند، بگیرید. از آنجایی که این یک فروش قبل از پخش است، منابع محدود است و ممکن است برخی از معاملات فروخته شوند. توجه داشته باشید که این تخفیف ها برای همه در دسترس است و برای خرید آنها نیازی نیست که مشترک GameFly باشید.

بخوانید  The Sinking City 2 در تریلر از رازآلود به ترسناک کامل تبدیل می شود

فروش پیش از پخش در GameFly – مارس 2024

تحریریه مجله بازی یک گیمر