گلادیاتور 2 ستاره اصلی را از دست می دهد، نقش جایگزین شده است. بازیگران بیشتری ملحق می شوند

دیوید اسکارپا در حال نوشتن فیلمنامه دنباله آن است. Gladiator 2 در نوامبر 2024 اکران خواهد شد.

بازیگران گلادیاتور 2 همچنان به نهایی شدن ادامه می دهند زیرا یک ستاره اصلی فیلم را ترک کرده و نقش های دیگری نیز انتخاب شده اند. گزارش های ضرب الاجل که بری کیوگان (دانکرک، بانشیس از اینشیرین) به دلیل درگیری در برنامه ریزی از تحصیل انصراف داد. او قرار بود نقش امپراطور گتا را بازی کند و این نقش اکنون توسط بازیگر فصل 1 نیلوفر آبی، فرد هچینگر بازی خواهد شد.

گفته می شود کالاماوی که در فیلم Moon Knight نقش آفرینی کرد، نقش مهمی در Gladiator 2 ایفا خواهد کرد. طبق گزارش ها، کارگردان، Ridley Scott “تحقیقات گسترده ای” برای این نقش انجام داده و قبل از اینکه رسماً با Calamawy قرارداد ببندد، چندین تست آزمایشی انجام داده است. بازیگران دیگر پیشنهاد مستقیم دریافت می کردند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ژاکوبی در فیلم اصلی Gladiator 2000 نقش گراکوس را بازی کرد و او دوباره برای ایفای این نقش بازخواهد گشت. کانی نیلسن نیز بازمی گردد و نقش خود را در نقش لوسیلا بازی می کند.

ددلاین همچنین گزارش داد که گلادیاتور 2 بازیگران جدیدی از جمله می کالااوی (شوالیه ماه)، لیور راز (فائودا)، درک جاکوبی (گلادیاتور)، پیتر منسا (آواتار) و مت لوکاس (ساقدوش‌ها) را اضافه کرد.

همه آنها به گروهی ملحق می شوند که در حال حاضر پل مسکال در نقش اصلی در کنار دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال، جوزف کوئین و کانی نیلسن حضور دارند.

بخوانید  Sego Astro City Mini تخفیف خوبی برای جمعه سیاه دریافت می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر