نسخه دسترسی اولیه The Outlast Trials بر روی رایانه شخصی منتشر شد

دانلود فیلم آپارات

Outlast Trials Early Access Edition شامل مکانیک‌های شخصی‌سازی شخصیت و سلول و یک سیستم جامع پیشرفت کاراکتر است. در هنگام دسترسی زودهنگام، محتوای بیشتری به بازی اضافه می‌شود، اما هسته آن اکنون برای بازیکنان در دسترس است.

Red Barrels به همراه یک تریلر جدید اعلام کرده است که نسخه دسترسی زودهنگام The Outlast Trials برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

داستان و اتفاقات بازی The Outlast Trials در دوران جنگ سرد رخ می دهد و به عنوان پیش درآمدی برای نسخه های قبلی بیان می شود. بازیکنان مظهر افرادی هستند که توسط شرکت Murkoff ربوده شده و تحت آزمایش‌های غیرانسانی قرار می‌گیرند. بازیکنان باید در حین جستجوی سرنخ‌هایی برای فرار از شرکت Murkoff، آزمایش‌های مشخص شده را تکمیل کنند.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی The Outlast Trials چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برخلاف دو قسمت قبلی در سری Outlast، The Outlast Trials به بازیکنان اجازه می دهد تا با حداکثر سه بازیکن دیگر تیم شوند و داستان بازی را به طور مشترک تجربه کنند. به گفته سازندگان، در حالی که مراحل و اهداف برای هر کدام حول تجربه Co-op طراحی شده است، بازیکنان می توانند کمپین The Outlast Trials را از ابتدا تا انتها به عنوان یک بازیکن کامل کنند.

طرفداران مجموعه ترسناک Outlast می توانند آخرین نسخه این مجموعه، The Outlast Trials را هم اکنون روی رایانه های شخصی تجربه کنند. این نسخه برای دسترسی زودهنگام منتشر شده است و کاربران فروشگاه های استیم و اپیک گیمز می توانند با قیمت 30 دلار به آن دسترسی داشته باشند. به همین مناسبت استودیو Red Barrels تریلر جدیدی از این بازی را با عموم به اشتراک گذاشته است.

بخوانید  تریلر Diablo Immortal Southern Dreadlands