تریلر انتشار ریمستر The Last of Us Part 2; انتقام الی


استودیو Naughty Dog و تریلر سونی تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 Remastered را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سونی و استودیو Naughty Dog تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 Remastered را با طرفداران به اشتراک گذاشتند. این بازی دارای پیشرفت های قابل توجه و محتوای جدید نسبت به نسخه اصلی است. Last of Ace Part 2 Remaster با قیمت 50 دلار برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است و دارندگان پلی استیشن 4 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار به این نسخه ارتقا دهند.

دانلود ویدیو آپارات

بزرگترین تغییر در نسخه ریمستر شده The Last of Us Part 2 تمرکز حالت بدون بازگشت است که بازیکن را در برابر انواع چالش های تصادفی در مکان های مختلف قرار می دهد. این حالت بقای سرکش دارای 10 شخصیت قابل بازی با توانایی‌های مختلف، پوسته‌های مختلف برای شخصیت‌ها و سلاح‌ها، مکان‌های منحصربه‌فرد و خیلی چیزهای دیگر است که تجربه‌ای بسیار استرس‌زا را برای طرفداران فراهم می‌کند که برای افراد ضعیف توصیه نمی‌شود.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered دارای جلوه‌های بصری بهبودیافته، پشتیبانی از تریگرهای تطبیقی ​​و بازخورد لمسی از کنترلر PlayStation 5 DualSense، دو حالت گرافیکی، حالت Fidelity و حالت Performance، گزینه‌های دسترسی جدید، توضیحات توسعه‌دهنده مانند نیل دراکمن و هیلی گراسسه مرحله تحت عنوان Lost Levels، حالت speedrun، حالت عکاسی و حالت Guitar Free Play گسترش یافته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر جدید گیم پلی Path of Exile 2 به زودی منتشر می شود