پدرو پاسکال در فصل دوم سریال The Last of Us درباره سرنوشت جواهر صحبت می کند


پدرو پاسکال در مصاحبه با ددلاین درباره سرنوشت جول در فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO اظهار نظر کرد.

پیر پاسکال، بازیگر نامزد جایزه امی اخیرا در مصاحبه با رسانه ددلاین در مورد احتمال تغییر سرنوشت شخصیت جواهر در فصل دوم سریال The Last of Us نسبت به The Last of Us Part 2 حتی اگر این بازیگر کاملاً خارج از برنامه است کریک مازن و نیل دراکمن، سازندگان سریال او که در مورد آینده جول مطمئن نیست، می گوید که فصل دوم این اقتباس تلویزیونی احتمالاً شگفتی هایی را برای بینندگان در انتظار خواهد داشت.

پدرو پاسکال درباره این موضوع توضیح داد: «من فکر می‌کنم آنها همیشه راهی برای استفاده مناسب از منابع اصلی موجود پیدا می‌کنند و با استفاده از آنها در قالبی متفاوت، مانند یک برنامه تلویزیونی، شگفتی را برمی‌انگیزند. با این حال، نمی‌خواهم آن را اسپویل کنم و حقیقت این است که هنوز تمام اطلاعات را در اختیار ندارم.» اگرچه فصل اول داستان بازی اول این مجموعه را روایت می‌کرد، فصل دوم آن را پوشش نمی‌دهد. تمام اتفاقات نسخه دوم Last of Ace.

پدرو پاسکال بازیگر سریال ماندالوریان در نقش جواهر. بلا رمزیبازیگر سریال Game of Thrones در نقش الی مازینو جوانبازیگر سریال Beef (Argument) در نقش جسی کیتلین دیوربازیگر سریال Booksmart در نقش ابی و ایزابل مرسدهبازیگر فیلم مادام وب (مادام وب) در نقش دینا یکی از بازیگرانی است که در فصل دوم سریال The Last of Us بازی می کند.

اگرچه شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن ساخت فصل دوم سریال The Last of Us به گوش می رسید، اما کریگ مازن مدتی پیش تایید کرد که تولید فصل بعد از 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که طرفداران چه زمانی باید منتظر بمانند تا الی و جول به ماجراجویی‌های خود ادامه دهند، اما HBO اخیراً یک تریلر برای برخی از جدیدترین آثار آنها در سال 2024 منتشر کرده است که به بازگشت The Last of Us در سال 2025 اشاره می‌کند.

بخوانید  Banishers: Ghosts Of New Eden – راهنمای انتخاب معراج یا رستاخیز
تحریریه مجله بازی یک گیمر