سریال The Flight Attendant از شبکه Max کنسل شد


شبکه مکس از لغو پخش سریال کمدی درام هیجان انگیز The Flight Attendant با بازی Kaley Cuoco پس از دو فصل خبر داد.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که شبکه مکس سریال کمدی درام مهماندار پرواز را با بازی نقش آفرینی عرضه می کند. کالی کوکو و میخائیل هایسمن پس از دو فصل رسما لغو شد.

فصل اول سریال مهماندار هواپیما در سال 2020 پخش شد که مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفت و در مراسم امی 9 نامزدی دریافت کرد. تمدید این برنامه برای فصل دوم طرفداران را شگفت زده کرد. چون در ابتدا یک سریال کوتاه به حساب می آمد. فصل دوم در آوریل 2022 به طرفداران ارائه شد، اما استقبال خوبی از آن نشد. به طور کلی تصور می شد که این نمایش ادامه نخواهد داشت. با این حال، مکس هرگز آن را لغو نکرده بود.

کالی کوکو در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد که قطار خدمه پرواز به ایستگاه آخر رسیده است: «چیزی که به عنوان یک اقتباس جذاب آغاز شد، به سرعت به یک ماجراجویی خارق‌العاده تبدیل شد. من همیشه به Flight Crew به عنوان یک سریال کوتاه فکر می کردم، اما به لطف یک تیم باورنکردنی، ما توانستیم دو فصل هیجان انگیز را ارائه دهیم. برای من بازی در نقش یک نفر مثل یک رویا بود و از همه دست اندرکاران تشکر می کنم. »

Flight Attendant به جمع دیگر نمایش‌های مکس مانند Our Flag Means Death و Julia می‌پیوندد که در هفته‌های اخیر لغو شده‌اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  God of War Ragnarok: All Jewels of Yggdrasil