به بازیگر فیلم Stranger Things در فیلم Gladiator 2 بپیوندید

بالاخره فیلم گلادیاتور 2 در دست ساخت است و هم اکنون با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران گلادیاتور 2 اضافه شد. هالیوود ریپورتر گزارش داد که پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با جوزف کوین بازیگر فصل چهارم Stranger Things برای حضور در دنباله گلادیاتور است. همچنین مشخص شد که کانی نیلسن برای بازی در نقش لوسیلا در گلادیاتور 2، اولین بازیگر تایید شده ای که در دنباله گلادیاتور بازگشته است، بازخواهد گشت.

قبلاً ثابت شده بود که پاول ماسکل مثل لوسیوس، بری کیوگان در نقش شرور و منفی امپراتور گتا و دنزل واشنگتن در نقشی نامشخص به بازیگران گلادیاتور 2 اضافه شدند. با این حال، اطلاعاتی در مورد نقش کوین در گلادیاتور 2 وجود ندارد. گلادیاتور 2 داستان لوسیوس پسر را دنبال خواهد کرد. لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس. در پایان فیلم گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد.

شخصیت ماکسیموس در کولوسئوم در میان ببرهای واقعی در فیلم گلادیاتور

جوزف کوین این روزها بیشتر برای بازی در نقش ادی منسون در فصل چهارم Stranger Things شناخته می شود و طرفداران همچنان امیدوارند که او برای فصل پنجم بازگردد. از دیگر آثار ملکه می توان به سریال دیکنزیان، قسمتی از سریال بازی تاج و تخت، سریال پایان هاواردز، سریال Les Miserables، سریال کاترین بزرگ و فیلم Overlord اشاره کرد و اخیرا در فیلم Hoard و در یک همکاری دیگر حضور داشته است. با پارامونت در فیلم A Quiet Place: Day One به ایفای نقش پرداخت.

ریدلی اسکات برای کارگردانی گلادیاتور 2 بازخواهد گشت و وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا است که پیش از این در فیلم های All The Money In The World و Napoleon با اسکات کار کرده بود. گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد.

بخوانید  Warhammer 40,000: Darktide Xbox Series X|S نسخه، محتوای فصلی با تاخیر

Gladiator 2 در 22 نوامبر 2024 اکران خواهد شد.

جوزف کوین، ستاره سریال Stranger Things در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات است.