بسته نرم افزاری Microsoft Office و Windows 11 Pro در حال حاضر 60 دلار است

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

به خاطر داشته باشید که اگر از ویندوز 10 بر روی رایانه شخصی خود استفاده می کنید، حق ارتقای رایگان به ویندوز 11 را دارید. این مجوز ویندوز 11 تنها در صورتی برای شما مفید خواهد بود که رایانه ای دارید که در حال حاضر ویندوز روی آن نصب نشده باشد (و البته پشتیبانی می کند). اگر قصد دارید به زودی رایانه شخصی خود را بسازید، این یک راه عالی برای صرفه جویی در ویندوز 11 است. نسخه استاندارد ویندوز 11 معمولاً 139 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه Pro 200 دلار قیمت دارد.

برخلاف Microsoft Office 365 مبتنی بر ابر، همه برنامه‌های Microsoft Office Pro مستقیماً بر روی رایانه شخصی شما نصب می‌شوند و برخی از آنها می‌توانند آفلاین اجرا شوند (برای نصب و فعال کردن کلیدهای محصول به دسترسی به اینترنت نیاز دارید).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر فقط از یکی از این مجوزها استفاده می کنید، مایکروسافت آفیس پرو 2021 و ویندوز 11 پرو برای خرید به صورت جداگانه با قیمت 50 دلار در دسترس هستند. کاربران مک می توانند وارد شوند Microsoft Office Home & Business 2021 برای 50 دلار

StackCommerce یک بسته لایسنس مادام العمر برای Microsoft Office Pro 2021 و Windows 11 Pro با تنها 60 دلار (به ارزش 419 دلار) دارد. این 85 درصد تخفیف عالی برای نرم افزارهای داخلی کامپیوتر شخصی است. ما نمی دانیم این معامله چقدر دوام خواهد داشت، بنابراین تا زمانی که می توانید آن را به دست آورید.

بخوانید  واکنش منتقدان به Sonic Frontiers

اگرچه هر دو محصول ارزش خرید دارند، مجوز مادام العمر برای Microsoft Office Professional 2021 قطعاً برجسته است. این بسته شامل مجموعه ای از برنامه های محبوب مایکروسافت آفیس است:

  • مایکروسافت ورد
  • برتری داشتن
  • پاورپوینت
  • چشم انداز
  • ویرایشگر
  • دسترسی داشته باشید
  • تیم های مایکروسافت
  • یک یادداشت

Windows 11 Pro دارای همان ویژگی‌های اصلی سایر نسخه‌های ویندوز 11 است، مانند رابط تازه‌سازی شده، پشتیبانی DirectX 12 Ultimate و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، به‌علاوه بهره‌وری و ویژگی‌های سطح اضافی. ویندوز 11 الزامات سخت افزاری سخت افزاری دارد، بنابراین مطمئن شوید که ابتدا رایانه شما می تواند آن را نصب کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر