چگونه در 42 ثانیه احساس بدی نسبت به مهارت های Zelda خود ایجاد کنیم؟

این یک توالی چشمگیر از وقایع است که تجزیه آن تقریباً سخت است و ثابت می کند که تقریباً هر چیزی در این بازی امکان پذیر است.

پس از سرنگونی چند دشمن با تیر، بازیکن دوباره به هوا پرتاب می شود، این بار با یک موشک. پس از یک فرود زیبا، قبل از اینکه بلومنتال به هوا بازگردد، یک انفجار چندین دشمن دیگر را به زمین می اندازد و تیرهای بیشتری را به سمت دشمنان شلیک می کند. از آنجا، بازیکن از یک بومرنگ و سپس یک دستگاه Zonai برای گشت و گذار در منطقه استفاده می کند، قبل از اینکه تقریباً همه را در یک حرکت سریع و روان به زمین بزند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اوایل ماه مه منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. همچنین یک موفقیت تجاری است و تنها در 10 روز بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است. اکنون به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است.

ویدیو با روبرو شدن بلومنتال با هینوکس و چندین دشمن کوچکتر شروع می شود. سپس بازیکن از قابلیت بازگشت به عقب استفاده می کند تا یک تخته سنگ ورودی را قبل از صعود از طریق آن در هوا منجمد کند. وقتی بلومنتال در بالای صخره قرار گرفت (که هنوز در هوا است)، سپس تمام دشمنان را با تیرهایی از بالا شلیک می کند.

بخوانید  ثبت پربیننده‌ترین قسمت پایانی یک سریال HBO توسط خاندان اژدها از زمان بازی تاج و تخت

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom راه های زیادی برای از بین بردن دشمنان ارائه می دهد، اما اخیراً یکی از بازیکنان آن را به سطح جدیدی ارتقا داده است. یک کلیپ جدید 42 ثانیه ای از تولید کننده ویدیوی خود GameSpot، مکس بلومنتال، در فضای مجازی منتشر شده است که توالی پوچ از وقایع را به تصویر می کشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر