واکنش منتقدان به Sonic Frontiers

IGN: 70 از 100

GameSpot: 70 از 100

ماجراجویی سونیک در بازی جهان باز Sonic Frontiers

Gamesbit: 80 از 100

با این حال، چیزهای آزاردهنده ای وجود دارد که جریان روان بازی را از بین می برد.حالا این چیزها می توانند نقش مینی باس ها را بازی کنند یا با سیستم حرکت شناور Sonic مبارزه کنند. به علاوه، این نسخه با آنچه طرفداران سونیک به آن عادت کرده اند بسیار متفاوت است. اگرچه من طرفدار تغییرات جدیدی هستم که اعمال شده است. Sonic Adventure اساس بازی های سونیک سه بعدی را در 24 سال گذشته پایه گذاری کرده است، و امیدوارم Frontiers نیز همین کار را برای نسل بعدی انجام دهد. این بازی دارای حفره هایی است و هنوز هم می توان آن را بهبود بخشید، اما حیوان خوش شانس تیغ تیز است. [اشاره به مجموعه سونیک] او بالاخره در مسیر درستی قرار دارد.

دویدن با سرعت صوت ممکن است یکی از عبارات جالب جوجه تیغی باشد، اما وقتی صحبت از کاوش ساده می شود، Sonic Frontiers در بهترین حالت خود قرار دارد. موسیقی بازی حس آرامش‌بخش و رسمی دارد، اگرچه می‌دانید که قرار است انرژی پانک راک را برانگیزد. همچنین بازی دارای یک مینی بازی ماهیگیری است که از طریق آن می توانید سرعت بازی را کاهش دهید و برای ماهیگیری جایزه بگیرید. همانطور که به هر جزیره سفر می کنید، به راحتی می توانید تحت تاثیر طبیعت ذن آن جزیره قرار بگیرید و اهداف مربوطه را تکمیل کنید.

Sonic Frontiers یک تجربه عجیب لذت بخش و تکامل یافته از بازی های Sonic است که اکثر ما با آن بزرگ شده ایم. جزایر جهان باز بازی متنوع و پر از تاریخچه سونیک هستند، از مراحل کلاسیک پلتفرمینگ تا مینی گیم های احمقانه. چیزهای سرگرم کننده ای که حتی با گرافیک بسیار ضعیف بازی باید کاوش کنید. برخی از جنبه های Frontiers مانند جابجایی بسیار خوب بین ساختار دو بعدی و سه بعدی در دنیای باز و همچنین مراحل Cyber ​​Space روش های بسیار خوبی هستند که در نظر گرفته می شوند. از نقاط قوت بازی باشد.در این میان برخی موارد دیگر به خصوص سیستم رزمی تجربه ای غیر جالب به حساب می آید. با این حال، من از بیشتر اوقاتم از کاوش در دنیای Frontiers لذت برده‌ام و احساس می‌کنم که در دوران امیدوارکننده‌ای برای سونیک و دوستانش هستیم.

اکنون Sonic Frontiers به ​​زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و طرفداران امیدوارند که پس از سال ها سونیک سه بعدی واقعی را تجربه کنند. ساعاتی پیش میانگین امتیاز Sonic Frontiers منتشر شد و شاهد بازدهی نسبتا خوبی برای بازی های سونیک سه بعدی هستیم. البته این را هم باید در نظر بگیریم که تیم سونیک برای ساخت این بازی تغییرات زیادی از جمله ورود به ساختار جهان باز اعمال کرده است و پیش بینی می شود در آینده شاهد بهبود فرمول استفاده شده توسط آن ها باشیم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان Sonic Frontiers را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مرزهای صوتی

  • سازنده: تیم سونیک
  • ویرایشگر: سگا
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ
  • سبک: اکشن ماجراجویی

اگرچه برخی نقاط ضعف وجود دارد، اما Sonic Frontiers بهترین سه بعدی است که سونی در سال‌های اخیر منتشر کرده است. اولین تلاش برای یک مفهوم جهان باز قابل تحسین است، و من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم تیم Sonic چگونه در آینده این فرمول را تکرار می کند. با این حال، آنچه واضح است این است که این فرمول نهایی نیست. در حال حاضر، Sonic Frontiers در حال شکل گیری است تا اولین حمله هموار به یک دنیای جدید و شجاع برای جانور swashbuckling سگا باشد.

وقتی صحبت از عشق من به بازی های ماجراجویی می شود، اگر عینک نوستالژی خود را کنار بگذارم، به راحتی می توانم بگویم این بهترین تلاش سونیک در دنیای سه بعدی است. امیدوارم سگا فرمول جهان باز این مجموعه را ادامه دهد و آن را بهبود بخشد. چه کسی می داند، شاید دو بازی سه بعدی سونیک خوب را پشت سر هم ببینیم.

Sonic Frontiers داستانی ساده و در عین حال سرگرم کننده را برای طرفداران پیر و جوان ارائه می دهد. با این حال، من از اینکه مجبور شوم برخی از پلتفرم‌های ضعیف بازی را تجربه کنم، متنفرم. آره. آیا عملکرد کاری مطلوب است؟ به هیچ وجه.

میانگین نمرات بازی Sonic Frontiers به ​​تازگی منتشر شده است و شاهد عملکرد نسبتا خوب آخرین نسخه مجموعه سونیک هستیم.

رادار بازی: 40 از 100

سونیک سریالی است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته و می توان آن را یکی از سرگرم کننده ترین و نوستالژیک ترین سریال های صنعت بازی دانست. اگرچه بسیاری از طرفداران خاطرات خوبی با سونیک دو بعدی دارند، اما سونیک سه بعدی نیز تجربه متفاوتی را ارائه کرد و چندین سال است که برای یک سونیک سه بعدی سرگرم کننده و جالب جای خالی وجود دارد.

مخبر بازی: 78 از 100

بخوانید  وجود بیش از ۱۰ نوع اسلحه در بازی Wo Long: Fallen Dynasty