همه مکان‌های Lilith Dry Steppe Altar در Diablo 4

یافتن یک محراب لیلیث همچنین 10 امتیاز شهرت منطقه ای را فراهم می کند. هر منطقه شهرت خاص خود را دارد، با پنج سطح پاداش در سطوح مختلف شهرت کلی ارائه می شود. جمع آوری تمام محراب های لیلیث در یک منطقه، بسته به سطحی که در حال حاضر در آن هستید، تقریباً یک سطح از شهرت را فراهم می کند.

برای راهنمایی‌های بیشتر Diablo 4، مانند ساخت کلاس‌ها، مرکز راهنمای Diablo 4 GameSpot را بررسی کنید.

مانند محراب های لیلیت در سایر مناطق نقشه، این ها معمولاً در گوشه های کوچک نقشه پنهان می شوند. اگر به منطقه‌ای رسیدید که یکی در آنجاست و نمی‌توانید آن را پیدا کنید، به دنبال شاخه‌های کوچک روی نقشه بگردید. محراب ها همچنین می توانند در پشت اشیاء شکستنی یا داخل ساختمان ها پنهان شوند. برخی از محراب ها نیز در داخل قلعه ها قرار دارند که به عنوان سخت در سیاه چال های جهان عمل می کنند. برای این محراب ها، فقط به خاطر داشته باشید که نیازی نیست پس از شروع یک سنگر آن را کامل کنید، بنابراین می توانید محراب را بگیرید و ترک کنید.

قربانگاه های لیلیت برای چیست؟

جمع آوری یک محراب لیلیث در دیابلو 4 دو نوع مزیت را به همراه دارد. اولی فوری ترین جایزه است که مزیتی دائمی برای همه شخصیت های شما در همان دنیا فراهم می کند. این جایزه می تواند شامل افزایش حداکثر سلامتی، افزایش حداکثر ظرفیت زمزمه ابول ها و افزایش آمار ثابت مانند مهارت +2 باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  با حالت DMZ با بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone خداحافظی کنید

منطقه صحرای استپ خشک Diablo 4 جایی است که اکثریت Act 2 در طول کمپین در آن اتفاق می افتد. این منطقه مملو از بیابان‌های وسیع و سیستم‌های غار است و 33 محراب لیلیت در سراسر منطقه پنهان شده است. این محراب ها به شخصیت های شما کمک می کنند، اگر بتوانید آنها را پیدا کنید. خوشبختانه، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم، با دو نقشه در زیر که مکان همه زیارتگاه‌های استپ خشک لیلیت را نشان می‌دهد.

همه مکان‌های محراب استپ خشک لیلیت

استپ های خشک شمالی

20 معبد لیلیت در بخش شمالی استپ خشک وجود دارد.
20 معبد لیلیت در بخش شمالی استپ خشک وجود دارد.

استپ های خشک جنوبی

13 زیارتگاه لیلیت در قسمت جنوبی استپ خشک وجود دارد.
13 زیارتگاه لیلیت در قسمت جنوبی استپ خشک وجود دارد.