با اولین کنترلر iOS با پشتیبانی کامل از USB-C آشنا شوید

در کنار ارائه اتصالات لایتنینگ و USB-C، کنترلر RiotPWR به طور کلی یک دستگاه پیشرفته است. این به عنوان یک کنترلر با اندازه کامل با d-Pad 8 جهته، درگاه شارژ عبوری، دکمه اشتراک گذاری برای ضبط سریع گیم پلی، DAC صدا و جک هدفون طراحی شده است. همچنین دارای یک برنامه بازی اختیاری (Ludu Mapp) است که صدها عنوان پشتیبانی شده از گیم پد را در اختیار شما قرار می دهد.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

در آخرین کنترلر RiotPWR فروخته نمی شود؟ خلاصه ما از بهترین کنترلرهای موبایل موجود در سال 2023 را بررسی کنید.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از یک گیره قابل جابجایی و قابل تنظیم برای آیفون شما و پشتیبانی از سرویس های پخش محبوب مانند Xbox Game Pass. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که از عناوین محبوبی مانند Sonic The Hedgehog 2 و Apex Legends Mobile پشتیبانی می‌کند، اگرچه دومی اواخر امسال خاموش می‌شود.

به طور کلی، کنترلر بازی RiotPWR Cloud به نظر یک گزینه عالی برای گیمرهای مشتاق موبایل است. قیمت آن نسبت به همه چیزهایی که ارائه می‌کند به‌طور شگفت‌آوری معقول است، و اضافه شدن کابل USB-C به این معنی است که دیگر نگران ارتقا به آیفونی که فاقد پورت لایتنینگ است، نباشید. و از آنجایی که گیم پد به جای باتری داخلی از گوشی هوشمند شما تغذیه می کند، سبک وزن است و به راحتی می توان آن را قبل از رفتن به جاده در کیف خود انداخت.

پورت لایتنینگ در آیفون‌ها می‌تواند به یادگاری از گذشته تبدیل شود، زیرا USB-C یک امکان واقعی برای عرضه نهایی اپل در سال 2023 به نظر می‌رسد. زیرا هر چیزی که به درگاه لایتنینگ متکی باشد ممکن است در آینده انتخاب خوبی نباشد. با این حال، جدید کنترلر بازی ابری RiotPWR برای iOS به عنوان اولین کنترلر USB-C iOS با این مشکل مبارزه می کند – و ویژگی های عالی دیگری نیز دارد که آن را به انتخابی عالی برای تمام نیازهای بازی های موبایلی شما با قیمت مناسب تبدیل می کند. برچسب قیمت 70 دلار. این به طور مستقیم از اپل فروخته می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که برای تکامل بعدی آیفون آماده است.

بخوانید  Ubisoft Forward 2023: زمان شروع، نحوه تماشا و انتظار چه بازی هایی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر