ممنوعیت گفتن کلمه زامبی توسط سازندگان سریال The Last of Us

“البته، چیزهای زیادی وجود دارد The Last of Us هیچ ربطی به آنها ندارد. این یک فیلم کلیشه ای زامبی نیست؛ Last of Ace یک اثر پر سر و صدا هالیوود نیست که در آن همه کلوزآپ ها بی نقص و بی نقص هستند. اینجا ما هستیم. با دنیایی از طبیعت گرایی سینمایی مواجه شدم که واقعاً آن را احساس می کنم.”

ایبن بولتر، فیلمبردار چهار قسمت از 10 قسمت فصل اول سریال The Last of Us در مصاحبه اخیر خود با The Credits. گفته می شود معرفی این اثر به عنوان سریال زامبی محور یا به طور کلی استفاده از این کلمه برای شخصیت های مرده انیمیشن این سریال در صحنه فیلمبرداری اکیدا ممنوع بوده است. وی در بخشی از سخنان خود در این باره می گوید:

یکی از تهیه کنندگان سریال The Last of Us در مصاحبه اخیر خود از محدودیت های خاصی که در ساخت این سریال برای افراد پشت صحنه اعمال می شد صحبت کرد.

ما یک کپی کامل از بدن بدلکار داشتیم که روی آن پروتزهای سفالی متورم را الگوبرداری کردیم. سپس در قالب اسفنجی فوم و لاتکس ریختیم که بسیار سبک و سبک بود. سپس یک تیم جداگانه مسئول مونتاژ تمام قسمت های نیمه بالایی بدن به سر، دست ها و پاها بودند و یک زیپ تا پشت کمر نصب کردند تا بتوانیم لباس را ببندیم. بعدها، پلیسه های قارچی شکل مختلفی روی این قسمت قلاب شد تا زیپ ها و درزها پنهان شود.

قسمت جدید سریال The Last of Us یکشنبه شب ها از شبکه HBO پخش می شود.

بخوانید  شایعه: ریمستر Metroid Prime 2 و بازی جدید Zelda به زودی عرضه می شود

تیم خلاق این سریال در قسمت پنجم سریال The Last of Us با استفاده از پروتز واقعی روی بدن یک بدلکار چنین چیزی ساخته بودند. بری گور، طراح جلوه های ویژه پروتز این مجموعه اخیرا در مصاحبه ای با ورایتی گفته است:

یک فرد آلوده روی دیوار شکسته سریال The last of us

آخرین کلیک کننده های سری S

در دنیای The Last of Us، جمعیت انسانی توسط یک قارچ مغزخوار به مرز نابودی کشیده شده است. در حالی که مردگان در این دوران مانند زامبی ها رفتار می کنند، ظاهراً کاملاً با آن موجودات خیالی فیلم ها و بازی ها متفاوت هستند و دلیل این امر رشد این قارچ در بدن میزبان است. این ارواح در Last of Ace کلیک کننده و بلاتر نامیده می شوند، تفاوت بین آنها در مرحله توسعه عفونت است که در آن قرار دارند. بدن یک لاف زن کاملاً پوشیده از قارچ است.

«ما اجازه نداشتیم همان کلمه Z را داشته باشیم روی صحنه صحبت کنید این کلمه برای ما مثل یک اصطلاح ممنوع بود. ما به این شخصیت ها می گوییم «آلوده» یا «آلوده» و این سریال یک اثر زامبی محور نیست. البته تنش‌های هیجان‌انگیز و صحنه‌های ترسناک نیز وجود دارد، اما این اثر عمیقاً به شخصیت‌هایش می‌پردازد و قربانیانی که در دنیای آن وجود دارند، تنها موانعی هستند که باید با آنها روبرو شوند.