با الهام از Mirror’s Edge و Ghost In The Shell در طراحی هنری بازی Marathon


Bungie توضیح داد که سبک هنری Marathon از بازی هایی مانند Mirror’s Edge و Ghost In The Shell الهام گرفته شده است.

جوزف کراس، مدیر هنری ماراتون در یک مصاحبه جدید فاش کرد که بانجی از آثار مختلف از جمله Mirror’s Edge و Ghost in the Shell برای ایجاد یک سبک هنری منحصر به فرد برای بازی الهام گرفته است. کراس در ادامه توضیح داد که سبک هنری بازی Marathon است. به عنوان “رئالیسم گرافیکی” توصیف شده و طراحی آن از چندین بازی الهام گرفته شده است تا سبک هنری منحصر به فرد و متمایز را برای بیان داستان های علمی تخیلی ارائه دهد و علاوه بر داشتن حس تازگی، جذابیت خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

مدیر هنری ماراتون گفت: ما رسما آن را رئالیسم گرافیکی می نامیم. این اصطلاح عمدتاً مربوط به حالت توسعه است و به معنای نحوه تفکر و اولویت بندی جنبه های بصری دنیای بازی است و از یک طرف این اصطلاح به زبان طراحی ساده شده، طراحی گرافیکی قدرتمند و پلاگین های رنگی و از طرف دیگر مربوط به d است. ، در مورد نسبت ها و مقیاس های واقعی، عملکرد، جزئیات و یک دنیای کامل خواهد بود.

بسیاری از شما قبلاً به الهام گرفتن ما از سبک های بصری دیگر، از جمله Mirrors Edge، Aeon Flux، Ghost in the Shell، Otomo، Koji Morimoto، The Designers Republic و Chris Cunningham اشاره کرده اید. همه این بازی ها ترکیبی از معجون الهام بخش ما هستند.

ماراتون در نمایشگاه اخیر پلی استیشن اعلام شد و به عنوان احیای سری کلاسیک دهه 90 که قبل از شروع کار بانجی بر روی هیلو ساخته شده بود، نامگذاری شد.

بخوانید  بهترین بازی های NES در تمام دوران

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر