اولین بازیکنان Diablo 4 که به سطح 100 هاردکور می رسند، نام هایی به مجسمه اضافه می شوند



بلیزارد در حال برگزاری مسابقه Diablo 4 Hardcore Victories است که در آن شرکت کنندگان می توانند برای افزودن نام کاربری خود به مجسمه لیلیت رقابت کنند. اولین 1000 بازیکنی که به سطح 100 در هاردکور در Diablo 4 می رسند واجد شرایط هستند.

این از یک توییت از حساب رسمی توییتر Diablo 4 است که به اشتراک گذاشته شده است قوانین رسمی برای مسابقه همانطور که این شرکت توضیح می دهد، بازیکنانی که در ماه می 2023 به پیش انتشار دسترسی داشتند، واجد شرایط این مسابقه نیستند.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Diablo 4

بلیزارد توضیح داد که بازیکنانی که به این نقطه عطف می‌رسند باید یک توییت عمومی به صفحه توییتر Diablo با استفاده از هشتگ #Diablo4Hardcore به همراه Battle.net BattleTag و یک ویدیو یا تصویری که ثابت می‌کند به سطح 100 در حالت هاردکور رسیده‌اند ارسال کنند. این مسابقات از 1 ژوئن تا 1 سپتامبر برگزار می شود.

رسیدن به سطح 100 در هاردکور کار ساده ای نیست، زیرا این حالت Permadeath را فعال کرده است. این بدان معنی است که شخصیت های بازیکن پس از مرگ در بازی کاملاً از بین می روند که به مهارت بالایی نیاز دارد.

Diablo IV، در حال حاضر، نمی تواند از مقایسه با گذشته فرنچایزی که به آن تعلق دارد فرار کند، اما خوشبختانه این بازی با آگاهی قوی از آنچه که همه را مورد احترام یا تحقیر قرار داده طراحی شده است. این نشان دهنده یک رویکرد سنجیده برای ترکیب بسیاری از عناصر ورودی های قبلی که در سیستمی کار کرده اند که به نظر می رسد استاندارد جدید نقش آفرینی اکشن است. همراه با یک معیار جدید برای داستان سرایی در فرنچایز و یک روایت مستحکم برای هر ماجراجویی جدید بالقوه، آسان است. الساندرو باربوسا در نقد GameSpot’s Diablo 4 نوشت تا Diablo IV را به عنوان چیزی ببینم که برای مدت طولانی مرتباً آن را بررسی خواهم کرد.

Diablo 4 به طور رسمی در تاریخ 5 ژوئن برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد. در تاریخ 1 ژوئن برای کسانی که نسخه Deluxe یا Ultimate Edition را خریداری می کنند منتشر می شود.

بخوانید  مایکروسافت در گذشته خرید Square Enix را بررسی کرده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر