مارک همیل درباره اینکه آیا به جنگ ستارگان بازخواهد گشت یا نه

در حالی که هامیل ممکن است به این زودی ها به دنیای جنگ ستارگان بازنگردد، دیزی ریدلی بازیگر ری نقش خود را در فیلم جدید جنگ ستارگان از بازیگر برنده اسکار شرمین عبید-چینوی تکرار خواهد کرد. از دیگر فیلم‌های آینده جنگ ستارگان می‌توان به فیلم‌هایی از دیو فیلونی، جیمز منگولد و تایکا وایتیتی اشاره کرد.

همیل ادامه داد که وقتی برای اولین بار فیلمنامه The Last Jedi را خواند، “می دانست که تمام شده است”. او گفت: “همه چیز احساسی بود. من از هر لحظه لذت می بردم، اما با تمام افرادی که در طول سال ها با آنها ارتباط داشتم خداحافظی می کردم. بنابراین هنوز هم دلم برای آنها تنگ شده است.”

در مورد هامیل، او نقش پدر کمدین برت کریشر را در فیلمی وحشی که اکنون ماشین نامیده می شود، در مورد برخورد با مافیای روسی بازی می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لوک اسکای واکر در سال 2017 در آخرین جدای می میرد، اما در دنیای جنگ ستارگان، جدی می تواند به عنوان ارواح نیرو زندگی کند. لوک در «ظهور اسکای واکر» به این شکل ظاهر شد. هر چیزی در هالیوود ممکن است، اما به نظر می رسد که همیل تمام شده است.

مجموعه‌ای از فیلم‌های جدید جنگ ستارگان در دست ساخت هستند، اما لوک اسکای واکر مرده است و همیل فکر نمی‌کند که برگردد. او گفت: «نه، من انتظار ندارم که چنین اتفاقی بیفتد.

بخوانید  پچ Helldivers 2 مشکل انفجاری Mech بازی را برطرف می کند

مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، در مورد اینکه آیا ممکن است دوباره برای بازی در این شخصیت بازگردد یا خیر، اظهار نظر کرده است. صحبت کنید هالیوود ریپورترهمیل گفت هواداران نباید روی آن حساب کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر