رئیس اچ‌بی‌او فصل دوم «خارجی» سریال «House Of The Dragon» را مسخره می‌کند

همانطور که قبلا گزارش شده بود، فصل دوم House of Dragon شامل هشت قسمت خواهد بود که نسبت به 10 قسمت قبلی کاهش یافته است. اورسی تصریح کرد که بخشی از داستان که در ابتدا برای فصل 2 برنامه ریزی شده بود به فصل سوم منتقل شده است. بحث در مورد اینکه آیا این سریال برای سه یا چهار فصل اجرا خواهد شد وجود دارد. اورسی گفت: «جرج [R. R. Martin] و رایان [Condal] قرار است بعد از اعتصاب نویسندگان ملاقات کنند. آنها ابتدا قصد داشتند قبل از اعتصاب با هم ملاقات کنند و این بود که بفهمند خود نمایش کی قرار است به پایان برسد.”

House of the Dragon به زودی بازخواهد گشت و به گفته مدیران استودیو، “شگفت انگیز” خواهد بود. در مصاحبه با ضرب الاجل فرانچسکا اورسی، معاون اجرایی، در مورد وضعیت درام HBO صحبت کرد و درباره فصل آینده House of the Dragon و تأثیرات مداوم اعتصاب نویسندگان صحبت کرد.

دیگر سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت، شوالیه پرچین، پیش تولید را متوقف کرده است. سایر اسپین‌آف‌ها در مراحل ابتدایی خود هستند، از جمله یک اسپین‌آف با محوریت جان اسنو، یک نمایش فتح اگان، و احتمالاً نمایش‌های دیگری که در وستروس اتفاق می‌افتد.

طبق گفته Orsi، فصل دوم House of the Dragon قرار است در تابستان 2024 پخش شود و تولید آن به خوبی پیش می رود. او گفت: “ما یک بازیگر زیبا داریم که توسط کیت رودز ساخته شده است [James]و ما فقط مفتخریم که ببینیم این فیلمنامه‌ها چگونه جان می‌گیرند، احساساتی که بازیگران برای آنها به ارمغان می‌آورند چیزی است که به آن اعتماد داریم و می‌دانیم که قرار است چیز خاصی ارائه دهیم.” رایان کوندال، یکی از خالقان، سخت در حال کار است. هنوز به‌عنوان تهیه‌کننده (نه نوشتن) در برنامه حضور دارد، زیرا او قبل از شروع اعتصاب فیلم‌نامه‌های هر قسمت را تمام می‌کرد.

بخوانید  اعلام راه اندازی Bad Boys 4 با ویل اسمیت و مارتین لارنس

در مورد تأثیر کلی اعتصاب نویسندگان، اورسی گفت که نمایش هایی که در حال حاضر برای سال های 2024 و 2025 برنامه ریزی شده اند، بسته به زمان اعتصاب می توانند به تعویق بیفتند. او گفت: “در این مرحله، اگر این اعتصاب 6 تا 9 ماه طول بکشد، برنامه هایی که من به دنبال پخش آن هستم، لزوما آماده نخواهند بود.” نمایش‌های تحت تأثیر می‌توانند شامل سرخوشی، آخرین ما و نیلوفر سفید باشند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.