با اسنپ تریپ به کیش پرواز کنید

از نظر آب و هوا، ژوئن تا سپتامبر گرم ترین زمان جزیره است. کسانی که تحمل گرما را ندارند بهتر است سفر خود را به فصول دیگر موکول کنند. برای سفر به کیش در زمستان به یاد داشته باشید که نیازی به همراه داشتن لباس گرم نخواهید داشت.

خرید بلیط هواپیما به جزیره

یکی دیگر از مزایای این سیستم پشتیبانی شبانه روزی و سیستم اعلام کنسل است. به لطف SnapTrip، می توانید بلیط هواپیما لحظه آخری، سیستمی یا چارتر را خریداری کنید. اگر به هر دلیلی مایل به لغو بلیط خود هستید، می توانید از اپلیکیشن اسنپ تریپ استفاده کنید.

برای رفتن به کیش از تور استفاده کنید

پس از پرواز به کیش و اقامت در جزیره، آشنایی با سیستم حمل و نقل آنجا ضرری ندارد. اول از همه بهتر است بدانید جزیره آنقدر بزرگ نیست که برای رسیدن به آنجا در ترافیک گیر کنید. طولانی ترین مسیر برای مسافران معمولاً سفر از مارینا به کشتی یونانی است که حدود 10 دقیقه طول می کشد.

برخی از بهترین جاذبه های جزیره کیش عبارتند از:

  • کشتی یونان
  • قنات کاریز
  • شهر باستانی حریره
  • آکواریوم کیش
  • پارک دلفین ها
  • باغ پرندگان
  • اسکله تفریحی
  • باگو-روستا
  • قلعه مهندسی
  • بولینگ مریم
  • دوچرخه سواری در اطراف جزیره
  • ساحل مرجان

بهترین زمان برای سفر به کیش

یکی از راه های دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری و استراحت در فضایی آرام، خرید بلیط هواپیما و سفر به کیش است.

در سفر به کیش، یکی از نکات ضروری که باید به آن توجه کنید، انتخاب زمان مناسب برای سفر است. به طور معمول، این جزیره در تعطیلات و اعیاد نوروز پذیرای گردشگران بیشتری است. در چنین مواقعی بیشترین تقاضا برای بلیط های پروازی مانند بلیط های تهران-کیش و کیش-تهران وجود دارد و به همین دلیل قیمت بلیت گران تر خواهد شد. مگر اینکه بلیط لحظه آخری هواپیما پیدا کنید.

بخوانید  انیمه Dandadan در سال 2024 پخش شد

جزیره زیبای کیش با مساحتی نزدیک به 90 کیلومتر در آبهای خلیج فارس قرار دارد. در این جزیره توریستی هم امکانات تفریحی و رفاهی و هم جاذبه های تاریخی وجود دارد. نکته مهم دیگر در مورد کیش، آرامش جزیره است. در کیش بوق ماشین، چراغ قرمز و هوای آلوده وجود ندارد. همچنین دسترسی به دریا و سواحل زیبا آسان است.

قبل از پرواز به کیش، بهتر است جزیره و زمان مناسب برای رفتن به کیش را بشناسید. کسانی که مایل به سفر ارزان به کیش هستند می توانند در ایام پیک سفر از سفر خودداری کنند. راه دیگر برای سفر ارزان در جزیره، استفاده از بلیط هواپیما لحظه آخری است. تورهای سازماندهی شده نیز گزینه خوبی برای سفر هستند. در نهایت به یاد داشته باشید که می توانید از اپلیکیشن اسنپ تریپ برای رزرو بلیط هواپیما استفاده کنید.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

دوران شکوفایی کیش از قرن چهارم پس از زلزله بندر سیراف آغاز شد. با زوال سیراف توران شاه با کمک حکام محلی بندری در این جزیره ساخت تا کیش به مرکز اصلی تجارت خلیج فارس تبدیل شود. در دوره پارسیان اتابکان اهمیت این جزیره به حدی بود که والی خلیج فارس بر تمامی جزایر خلیج فارس و دریای عرب مقیم کیش حکومت می کرد.

درباره کیش

در زمان هخامنشیان، کیش به عنوان مرکز مرواریدسازی بین النهرین و هند مورد استفاده قرار می گرفت و بازرگانان از سراسر جهان از این جزیره دیدن می کردند.

بخوانید  Berserk on Blu-Ray دوباره در انبار موجود است - قبل از اینکه انیمه پرطرفدار از بین برود یک کپی از آن دریافت کنید

برای پرواز به کیش و لذت بردن از جزیره، قطعاً قرار نیست شخصاً سفر کنید. یکی از راه های رسیدن به کیش استفاده از مسیرهای گردشگری است. از آنجایی که مجریان تور معمولاً بلیط هواپیما و رزرو هتل می خرند، تخفیف بیشتری دریافت می کنند. به این ترتیب سفرهای توریستی ارزانتر از سفرهای خصوصی است. برای سفر به کیش تورهای زیادی در طول سال وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

در جزیره کیش گزینه های حمل و نقل مختلفی وجود دارد. یکی از گزینه ها اجاره ماشین است. در کیش می توانید به راحتی ماشین کرایه کنید و خودتان در جزیره رانندگی کنید. در این جزیره تاکسی هایی برای جابجایی مسافران وجود دارد. تاکسی های سفید در این نزدیکی کار می کنند. تاکسی های زرد، تاکسی های خطی هستند که مسیرهای مشخصی برای تردد دارند. ارزان ترین وسیله حمل و نقل در کیش مینی بوس است. مسیر ثابت مینی بوس ها تمامی نقاط مهم جزیره کیش را پوشش می دهد.

نتیجه

گزارش پایان اطلاعیه

این جزیره زیبا با طبیعت و جاذبه های گردشگری خود می تواند حس فوق العاده ای را به گردشگران منتقل کند. در این مقاله در مورد پرواز به کیش صحبت می کنیم.

تاریخچه کیس

یکی از بهترین راه ها برای رزرو بلیط هواپیما استفاده از اپلیکیشن اسنپ تریپ است. در اسنپ تریپ به تمامی خطوط هوایی و خطوط هوایی دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب پس از مقایسه قیمت ها می توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی کند که به دنبال بلیط کیش به تهران باشید یا از شیراز به کیش، در اسنپ تریپ به تمامی مسیرهای پروازی دسترسی خواهید داشت.

بخوانید  زمان انتشار Fable لو رفته است
کسانی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند می توانند انواع ورزش های آبی مانند جت اسکی، پاراسلینگ، موز و … را انجام دهند. اگر از شهری مثل تهران به کیش می روید، بد نیست بدانید که قیمت بلیط کیش – تهران در پایان تعطیلات کمی گران است. برای خرید بلیط بهتر است یکی دو روز پس از پایان تعطیلات به کشور بازگردید.

فرقه کشتی به گل نشست

حمل و نقل در جزیره کیش

تحریریه مجله بازی یک گیمر