جان ویک 4 بیشترین اکشن را تا کنون داشته است “با حاشیه خوب”

یک اسپین آف با عنوان بالرین با بازی آنا دی آرماس و همچنین یک مجموعه تلویزیونی با عنوان قاره نیز در حال تولید است.

خارج از فیلم و تلویزیون، مدیر عامل Lionsgate می گوید که این شرکت پیشنهاداتی برای یک بازی ویدیویی جدید AAA John Wick ارائه کرده است، اما هنوز برای بحث در مورد جزئیات خیلی زود است.

او ادامه داد که فصل 4 «چالش‌برانگیزترین نقش روانی» دوران حرفه‌ای او بود. ریوز گفت: “آنها واقعاً به من آموزش دادند تا بتوانم چیزی را که ما جعبه ابزار می نامیم داشته باشم.”

John Wick: Chapter 4 در 24 مارس منتشر می شود. علاوه بر ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و ایان مک‌شین نیز شخصیت‌های آن‌ها را تکرار می‌کنند و بیل اسکارسگارد نیز به عنوان شخصیت شرور به بازیگران می‌پیوندد. هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، اسکات ادکینز و رینا ساوایاما نیز در این فیلم اکشن ایفای نقش کرده اند.

ما قبلاً تصاویر پشت صحنه تمرین ریوز در حال تمرین تپانچه را دیده بودیم، اما برای فیلم چهارم، ریوز به رشته دیگری پرداخت: بدلکاری.

ریوز گفت: “و بیشتر با حاشیه خوب است. این یک نمایش عالی است.” کل فیلم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



به گفته اسکات راجرز، هماهنگ کننده بدلکاری، John Wick: Chapter 4 همچنین دانی ین، ستاره فیلم های اکشن را در نقش آنتاگونیست کین به نمایش می گذارد، و ین «توانایی های رزمی سطح بعدی» را به همه فیلم هایش می آورد. ریوز جان ویک: فصل 4 را به عنوان “اپوس” یک فیلم “دیوانه” و “کیک موزی” خلاصه کرد.

بخوانید  جزئیات هسته زرهی در مصاحبه جدید فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

ریوز گفت: «ما رانندگی را به سطح بعدی رسانده‌ایم که من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم. 180s، 180s جلو، عقب، 270s عقب به جلو، دریفت وجود دارد… بنابراین واقعاً سرگرم کننده بود که فرصتی برای یادگیری آن مهارت ها و بازی به دست آوریم.»

مجموعه جان ویک به خاطر اکشن و صحنه‌های فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد قسمت چهارم آینده نیز در آن بخش بزرگ خواهد بود. کیانو ریوز، که نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند، در مصاحبه‌ای جدید گفت که فصل چهارم «بیشترین اکشن را از همه دارد. [John Wick] فیلم ها” تا به امروز.

تحریریه مجله بازی یک گیمر