زمان انتشار Fable لو رفته است

یک منبع برجسته ادعا کرده است که بازی نقش آفرینی بازی Playground Games برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده است.

فهرست بازی های شخص اول ایکس باکس برای سال 2024 مملو از موفقیت های بزرگی مانند Senua's Saga: Hellblade 2، Indiana Jones، Great Circle، و Avowed است، اما آیا طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که یک لیست غنی از بازی ها در سال 2025 نیز داشته باشند؟ طبیعتا فعلا نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد اما به نظر می رسد که Fable یکی از موردانتظارترین آثار ایکس باکس در سال آینده به دست بازیکنان خواهد رسید.

NateTheHate، یک منبع محبوب در فروم ResetEra، همچنین ادعا کرد که سال گذشته اطلاعاتی دریافت کرده است مبنی بر اینکه راه‌اندازی مجدد بازی‌های Playground Fable در سال 2025 منتشر خواهد شد. البته، همیشه این امکان وجود دارد که برنامه‌ها تغییر کنند. مخصوصاً وقتی صحبت از زمان عرضه بازی ها می شود. با این حال، حداقل در این زمان، به نظر می رسد که طرفداران برای تجربه بازی مورد انتظار Fable تا سال آینده منتظر نخواهند بود.

Fable در رویداد Xbox Games Showcase 2020 با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون سکوت اختیار کرده است. سال گذشته، این بازی در رویداد Xbox Games Showcase در ماه ژوئن به نمایش گذاشته شد. در حال حاضر، مایکروسافت در مورد تاریخ انتشار بازی Fable چیزی نگفته است، اما با بازگشت رویداد Xbox Games Showcase در ماه ژوئن، امیدواریم تا چند ماه دیگر جزئیات بیشتری در مورد این بازی داشته باشیم.

بخوانید  واقعاً به نظر می رسد که TMNT به زودی به Fortnite می آید

تحریریه مجله بازی یک گیمر