کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود می آورد که باعث می شود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. امکان سفارشی سازی شخصیت های موجود در بازی به بازیکن کمک می کند امکانات خود را ارتقا دهد و لول اپ کنید. برای استفاده و تجربه این امکانت هیجان انگیز باید از پول بازی کالاف دیوتی که CP کالاف دیوتی نام دارد استفاده کنید.

  • کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف موبایل را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند.
  • همچنین نسخه اصلی را به راحتی می­توان در این دو منبع مطمئن پیدا کرد.
  • استقبال از گیم‌های موبایلی باعث شده هرروز نام بازی‌های جدیدتری به‌گوشمان بخورد.
  • اگر پیش‌تر بازی‌های فرنچایز کالاف دیوتی را تجربه کرده باشید، تا حدی می‌توانید از همان ابتدا با این اثر نیز ارتباط برقرار کنید، زیرا این نسخه از سایر عناوین این مجموعه از اکتیویژن نیز المان‌هایی را در خود دارد.
  • Google Play Store را انتخاب کنید، Storage را انتخاب کنید و روی Clear Cache بزنید.

شما عزیزان میتوانید هم اکنون این مجله خبری یک گیمر زیبا و مهیج را از گوگل پلی دانلود کنید و به بازی بپردازید. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد. برای جلوگیری از پریدن اکانت شما و پیشرفت تان حتما بازی خود را روی حساب فیسبوک ذخیره کنید.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری - ایران موجو | 1gamer

برترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایل در سال 2019

در سبک بتل رویال از وسایل نقلیه مختلف از جمله هلیکوپتر حتماً استفاده کنید. البته این حالت از بازی یک تفاوت دارد و آن این است که پس از مردن، در قسمت مشخصی از نقشه، به بازی باز می­­­گردید. هنگام ورود به بازی با منوی پیچیده با گزینه های بسیاری مواجه خواهید شد. با گذشت زمان کار با منو راحت تر شده و با انواع بخش های منو آشنا می­شوید. اکتیویژن به تازگی اطلاعاتی را از میزان دانلود بازی Call of Duty Mobile درکنار درآمد آن زمان عرضه تابه‌امروز در دسترس کاربران قرار داده است.

حالت چند نفره بازی کالاف دیوتی

در این حالت نمی‌توانید با لود اوت دلخواه‌تان بازی را آغاز کنید و امکان رسپاون شدن به این راحتی‌ها وجود ندارد و همچنین شما با محیط بزرگتری مواجه خواهید شد. علاوه بر این، باید بدانید که بازی در این حالت بیشتر از بخش چند نفره تکنیک محور است. گرچه Alcatraz فضایی کوچکتر را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که بیشتر به بخش چند نفره شباهت دارد. سیستم تیراندازی واسلحه های بازی بسیار دقیق است و به شمااین حس رامنتقل می کند که واقعااسلحه دردست گرفته اید.

دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل

نمایشگر این مدل برای محافظت از چشم بهینه شده و می‌توان گفت نسبت به مدل‌های معمولی کمتر باعث خستگی چشمان شما در طولانی مدت می‌شود. باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری که از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و در کمتر از یک ساعت می‌توان آن را فول شارژ کرد. در این مدت در زمینه اخبار بازی و برگزاری تورنمنت‌های بزرگ در سطح کشور، طراحی و ساخت انواع ربات‌های گیم و سرورهای مجازی مخصوص گیم فعالیت نمود. ما در دیاموند لند همواره سعی می‌کنیم که تمامی سفارشات را سریعا تکمیل نماییم، اما به طور کل بین 3 الی 30 دقیقه کاری شارژ Cp زمان نیاز دارد. Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید. فقط فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید.

بخوانید  بهترین صندلی گیمینگ برای گیمر های حرفه ای

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر