انیمه Dandadan در سال 2024 پخش شد


انیمه ای بر اساس مانگای Dandadan با انتشار یک تیزر تایید شد که در سال 2024 پخش خواهد شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونانیمه ای بر اساس یکی از مانگا های جدید محبوب سال های اخیر تایید شد. استودیو Science Saru با انتشار تیزر و پوستری ساخت انیمه ای بر اساس مانگای Dandadan را رسما تایید و اعلام کرد. در تیزر انیمه Dandadan که می توانید آن را در یوتیوب مشاهده کنید، تصاویر کوتاهی از وقایع این انیمه را مشاهده می کنیم. همچنین انتظار می رود انیمه Dan Dadan در سال 2024 اکران شود اما تاریخ دقیق تری اعلام نشده است.

مانگای Dandadan داستان Momo Ayase، دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که به ارواح اعتقاد دارد، اما نه بیگانگان. در همین حال، Ekaron، همکلاسی او، به وجود بیگانگان اعتقاد دارد، اما به ارواح اعتقادی ندارد. آنها برای اینکه بفهمند حق با چه کسی است، تصمیم می گیرند یکدیگر را به چالشی دعوت کنند تا بفهمند چه کسی درست است و چه کسی اشتباه می کند. آنها به مکان های ماوراء طبیعی می روند، اما این تازه شروع داستان است.

مانگای Dandadan توسط Tatsu Yukinobu ساخته شد، جلد اول آن در سال 2021 منتشر شد و تا کنون 11 جلد نوشته و منتشر شده است و داستان مانگا ادامه دارد. فوگا یاماشیرو کارگردانی و هیروشی سکو نگارش فیلمنامه انیمه Dandadan را بر عهده دارند. استودیوی Science Saru که به تازگی انیمیشن Scott Pilgrim Takes Off را تولید کرده است، مسئولیت ساخت انیمه Dandadan را بر عهده داشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Pokemon Sleep اکنون در ایالات متحده موجود است، بنابراین لباس خواب مورد علاقه خود را بپوشید