بازی Surprise Survival در سال 2023 به Game Pass To Ring اضافه شد

اگرچه بازی‌های اضافی امروز به صورت مخفیانه وارد این سرویس نمی‌شوند، به نظر می‌رسد Xbox Game Pass برای سال بزرگی آماده شده است. رسمی حساب توییتر ایکس باکس اخیراً به گیمرها پیش نمایشی از بازی هایی که می توانند انتظار داشته باشند در این سرویس در طول سال 2023 بازی کنند، از جمله عناوین شخص اول مانند Starfield، Redfall، و Forza Motorsport، و همچنین نسخه های شخص ثالث مورد انتظار مانند Hollow Knight: Silk Song، ارائه کرده است. Lies of P، Atomic Heart و Wo Long: Fallen Dynasty.

Xbox Game Pass با افزودن بازی‌های جدید به سرویس اشتراک محبوب، با عنوان بقای Stranded Deep، در سال جدید زنگ می‌زند.

در حالی که در ماه دسامبر هیچ اطلاعیه رسمی در مورد بازی هایی که مشترکین Xbox Game Pass می توانند انتظار داشته باشند در ژانویه به این سرویس اضافه شوند، وجود نداشت، Stranded Deep امروز به عنوان یک “سورپرایز” اضافه شد. این عنوان، بازیکنان را می‌بیند که پس از سقوط هواپیما سرگردان می‌شوند و آنها را موظف می‌کند تا با ایجاد سرپناه، یافتن غذا، و دفع شکارچیان گرسنه مانند کوسه‌ها، از قطعه‌ای از اقیانوس آرام زنده بمانند. اگر Stranded Deep برای شما آشنا به نظر می رسد، احتمالاً به این دلیل است که این یک بازی رایگان پلی استیشن پلاس در ماه می 2021 بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نگاهی به بازی واقعیت مجازی Drums Rock Play the drums with PlayStation VR 2



دلایلی وجود دارد که باور کنیم Stranded Deep ممکن است تنها بازی غافلگیرکننده ای نباشد که امروز به این سرویس اضافه شده است. همانطور که اشاره شد MauroNL در توییتر (از طریق دستاوردهای واقعیتعدادی عناوین دیگر وجود دارند که به نظر می رسد برای این سرویس پرچم گذاری شده اند، از جمله Street Fighter 30th Anniversary Collection و Dead Rising Triple Pack. هیچ اطلاعیه رسمی در مورد بازی های دیگری که امروز به این سرویس می آیند وجود ندارد، بنابراین فعلاً این شایعات را با کمی نمک در نظر بگیرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر