بازی Deep Rock Galactic به سبک Vampire Survivors در ارائه کارهای جدید به شما عالی است.

آن را هر چه می خواهید بنامید، اما ژانری که توسط Vampire Survivors محبوب شده است، با تلاش های بی شماری برای استفاده از محبوبیت آن، کاملاً پر شور شده است. (به طور جدی، تعداد آنها – و تمایل به استفاده از کلمه Survivor در نام آنها – حیرت آورمن تعدادی از آنها را پیدا کردم و از آنها لذت بردم، به ویژه آنهایی که نوعی چین و چروک اضافی را معرفی می کنند: Boneraiser Minions با اکشن مبتنی بر همراهان، مبارزات فعال تر 20 دقیقه تا طلوع، و کلاس ها و تجهیزات متمایز Death. باید بمیرد. و تالارهای عذاب

Deep Rock Galactic: Survivor که اخیراً برای رایانه شخصی منتشر شده است، به نظر می‌رسد با راه‌اندازی در Early Access و استفاده از آن کلمه کلیدی بسیار مهم در عنوان، بازی دیگری برای افزودن به انبوه بازی‌های Survivors-like/shooter‌های خودکار باشد. انتخاب هایی که اگر انتخاب کنید غیر قابل مذاکره به نظر می رسند. اما در جایی که Deep Rock Galactic: Survivor سعی می‌کرد صرفاً بر آگاهی از نام تجاری تکیه کند، من شگفت‌زده شدم که شاید متمایزترین برداشت از این سبک بازی را پیدا کردم. و این کار را با دادن کاری به غیر از کشتن دشمنان انجام می دهد.

برای روشن شدن، کشتن دشمنان اولویت بازی باقی مانده است. مانند هر کپی‌کننده دیگر Vampire Survivors، ارتقاء سطح برای ارتقای شخصیت خود برای بهتر کشتن دشمنان – و در حالت ایده‌آل کار کردن به سمت ترکیبی از تجهیزات یا امتیازاتی که باعث شکستن بازی می‌شود – هدف اصلی است. مانند اکثر بازی‌های دیگر این سبک، سلاح‌های شما به‌طور خودکار شلیک می‌کنند و شما را مجبور می‌کند روی حرکت و موقعیت‌یابی شخصیت‌تان تمرکز کنید.

بخوانید  چگونه می توان Galarian Slowpoke را در DLC Pokemon Scarlet و Violet Indigo Disk توسعه داد

اما این یک بازی Deep Rock Galactic است که چیزی فراتر از نام آن است. این بدان معنی است که ماینینگ یک بخش اساسی از بازی است و اینجاست که Survivor برجسته می شود. غارهایی که به صورت رویه ای ایجاد شده اند پر از دیوارهایی هستند که می توانید از میان آنها عبور کنید که اهداف زیادی دارد. می‌توانید به منابع خاصی دسترسی داشته باشید (برخی در حین اجرا استفاده می‌شوند، برخی دیگر برای ارتقای دائمی استفاده می‌شوند)، مسیر کوتاه‌تری برای جایی که می‌خواهید بروید ایجاد کنید، یا مهم‌تر از همه، از تونل‌هایی که حفر می‌کنید مانند یک مسیر استفاده کنید. روشی برای تعامل و کنترل حرکات دشمنان.

اگرچه ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، این توانایی برای تغییر شکل هر مرحله، سطح کاملاً جدیدی از پیچیدگی و استراتژی را اضافه می کند که باعث می شود عمل لحظه به لحظه جذاب تر از قرار دادن کاراکتر خود و تماشای شلیک سلاح های خود به سمت یکدیگر باشد. هدایت افراد بد به داخل یک دهانه کوچک می تواند مزیت مورد نیاز شما را به ارمغان بیاورد، یا تغییر مسیر بخشی از آنها می تواند ثانیه اضافی مورد نیاز برای فرار را به شما بدهد. انواع خاصی از دشمن نیز می توانند دیوارها را تخریب کنند، که عامل دیگری است که باید در نظر گرفت و محیطی بسیار پویا ایجاد می کند که تقریباً در همه زمان ها به توجه کامل شما نیاز دارد.

استخراج در Deep Rock Galactic: Survivor چیزی بیش از یک انحراف است
استخراج در Deep Rock Galactic: Survivor چیزی بیش از یک انحراف است

آلبوم عکس

این توانایی حفاری همچنین به شما امکان می دهد تا سناریوهای ریسک/پاداش دیگر را در نظر بگیرید. اهداف پاداش جستجوی مواد خاص، یا صرفاً حرص و آز خواستن چیزی که بتوان از آن برای خرید یک ارتقاء دائمی استفاده کرد، شما را وسوسه می کند که در حال حاضر خود را به خطر بیندازید تا زمان بیشتری را برای استخراج سنگ معدن صرف کنید. خیلی وقت ها وقتی لیز می خوردم از خوشحالی می خندیدم فقط دور از دسترس دشمن سخت پس از بازیابی کالاهایی که مرا در معرض خطر قرار داده بود. من هم وقتی قمارم نتیجه نداد، با ناامیدی به رانم سیلی زدم، اما شادی آن لحظات – و رضایتی که در هنگام کار به دنبال دارد – برایم کافی بود که ناامید نشوم.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Deep First-Look افزایش قطرات عجیب و غریب، اوج های کمتر را نشان می دهد

بازی‌هایی مانند Minecraft، SteamWorld Dig و Deep Rock Galactic نشان داده‌اند که حفاری در بلوک‌ها چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. با توجه به چشم انداز ایزومتریک و اندازه نسبی مراحل در Survivor، شما در اینجا به همان سطح از کشف و رضایت نمی رسید – هیچ شگفتی واقعی در حفر یک مسیر از طریق دیوار وجود ندارد. اما حفاری هنوز هم به دلیل ملاحظات استراتژیک که معرفی می‌کند، یک امتیاز بزرگ برای Survivor است.

این تمام چیزی نیست که Survivor به خوبی انجام می دهد. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های بسیار سرگرم‌کننده، از جمله نگهبان‌های خودکاری وجود دارد که می‌توان با توقف کوتاه حرکت شما به کار گرفت، و یک تفنگ ساچمه‌ای که در جهتی که روبه‌رو هستید شلیک می‌کند، لایه اضافی که باید در نظر بگیرید. و هر مرحله دارای یک تایمر 30 ثانیه‌ای در پایان است که در طی آن باید به سمت یک غلاف دراپ بدوید تا فرار کنید و در عین حال وزن کنید که آیا برای انجام ماینینگ از مسیر انحرافی استفاده کنید یا چند پیکاپ XP را که از دست داده‌اید بگیرید. .

برای بازی‌ای که قرار است 6 تا 12 ماه دسترسی زودهنگام داشته باشد، من از قبل در مورد آنچه اکنون برای بازی در دسترس است هیجان‌زده هستم. من بخش زیادی از تعطیلات آخر هفته‌ام را در آنجا از دست دادم، زیرا میل به انجام فقط یک مسابقه دیگر در اینجا بسیار قوی است. هنوز هم پیشرفت هایی وجود دارد که به طول عمر آن کمک می کند، مانند طیف متنوع تری از باس ها و اهداف جانبی، و افزودن Co-op می تواند باورنکردنی باشد. اما همانطور که هست، Survivor نشان داده است که چیزی بیش از یک بازمانده با یک نام قابل تشخیص است.

بخوانید  کیانو ریوز به Sonic 3 می پیوندد

تحریریه مجله بازی یک گیمر