چگونه می توان Galarian Slowpoke را در DLC Pokemon Scarlet و Violet Indigo Disk توسعه داد


Indigo Disc، دومین DLC برای پوکمون اسکارلت و بنفش، دسته ای از پوکمون های جدید را اضافه می کند، از جمله چند نوع منطقه ای. یکی از آنها Galarian Slowpoke است که فقط روانی است، برخلاف نسخه معمولی آن که روان/آب است. تکامل Galarian Slowpoke به یک آیتم خاص برای هر دو تکامل آن نیاز دارد. اینجا جایی است که می توانید Galarian Slowpoke و آنچه برای تکامل آنها نیاز دارید را بگیرید.

کجا می توان Galarian Slowpoke را گرفت

Galarian Slowpoke را می توان در چند سواحل مختلف در بیوم ساحلی یافت.
Galarian Slowpoke را می توان در چند سواحل مختلف در بیوم ساحلی یافت.

Galarian Slowpoke را می توان در سواحل در چند بخش از زیست ساحلی یافت. با این حال، شما می خواهید به ساحل در قسمت شمالی بیوم ساحلی، نزدیک مرز بیوم قطبی بروید. دلیل آن این است که یک آیتم در آنجا وجود دارد که باید یک دسته از آن را جمع آوری کنید و فقط در آنجا ظاهر می شود.

چگونه Galarian Slowpoke را به Slowbro و Slowking تبدیل کنیم

آیتم های تکامل Galarian Slowpoke را فقط می توان از این NPC در ساحل ساحلی بدست آورد.
آیتم های تکامل Galarian Slowpoke را فقط می توان از این NPC در ساحل ساحلی بدست آورد.

پس از گرفتن اسلوپوک Galarian خود، باید به سمت ساحل بروید، درست در شمال ساحل ساحلی، جایی که نبرد الیت فور در آن در حال وقوع است. در اینجا شما باید 23 شاخه Galarica را جمع آوری کنید که به صورت جرقه های کوچک در ساحل ظاهر می شوند که می توانید آنها را بردارید. به نظر می رسد فقط در این ساحل ظاهر می شود و تا حدودی به طور تصادفی ظاهر می شود، اگرچه بیشتر درخشش های اینجا شاخه های گالاریکا هستند. پس از جمع آوری 23 شاخه، به ساحل ساحلی بروید.

شما باید با NPC در کنار دستگاه های فروش در ساحلی پلازا صحبت کنید. ساده ترین راه برای یافتن این NPC این است که به دنبال حباب زرد بگردید، زیرا این بدان معناست که امکان تعامل با آن وجود دارد. آنها برای شما یک بریس گالاریا را با 8 شاخه گلاریکا و یک تاج گالاریا را با 15 شاخه گالاریکا عوض می کنند.

بخوانید  Mario Strikers Battle League تخفیف بزرگی برای Prime Day دریافت می کند

Galarian Cuff به Slowpoke به Slowbro و Galarian Wreath تبدیل Slowpoke به Slowking می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر