تحلیلگران می گویند نتفلیکس ممکن است امسال دوباره قیمت ها را افزایش دهد

به گزارش Variety، تحلیلگران UBS پیش بینی می کنند که نتفلیکس قیمت بسته های استریم را در سال 2024 افزایش خواهد داد. این پیش‌بینی افزایش قیمت به دنبال اعلامیه‌هایی است که در کنار نتایج سه‌ماهه چهارم این شرکت در ژانویه منتشر شد، که به چنین افزایش تدریجی در برنامه‌های اشتراک نتفلیکس اشاره داشت.

جان هودولیک، تحلیلگر UBS، با اشاره به پتانسیل رشد 15 درصدی درآمد در سال 2024، گفت: “ما انتظار داریم امسال شاهد افزایش نرخ (از نتفلیکس) باشیم.” در سال 2024 در ایالات متحده، در کنار افزایش مشابه در بریتانیا و فرانسه. نتفلیکس به طور رسمی برنامه خاصی برای افزایش قیمت اشتراک در سال 2024 اعلام نکرده است، اما مدیران گفته اند افزایش نرخ روی میز است.

در طول سه ماهه چهارم سال 2023، مدیر عامل نتفلیکس، گرگ پیترز اذعان کرد که این شرکت “تا حد زیادی افزایش قیمت ها را متوقف کرده است” در حالی که پس از حذف امکان اشتراک گذاری حساب ها، یک برنامه اشتراک پولی را راه اندازی کرده است. “ما این را نوعی افزایش قیمت جایگزین دیدیم. اکنون که از آن عبور کردیم، می‌توانیم به رویکرد استاندارد خود برای افزایش قیمت بازگردیم. و افزایش قیمت‌ها، شما ما را در حال انجام این کار در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه این تغییرات بسیار بهتر از حد انتظار انجام شد.

پیترز اضافه کرد که نتفلیکس “به نظارت بر سایر کشورها ادامه خواهد داد و سعی خواهد کرد تا زمانی که ارزش سرگرمی اضافی را فراهم کرده باشیم” با استناد به افزایش موفقیت آمیز گذشته، “از (مشتریان) بخواهیم کمی بیشتر بپردازند.

بخوانید  فروش قوی سری Persona به لطف انتشار Persona 3 Reload همچنان ادامه دارد

این شرکت تحلیلی همچنین اشاره کرد که داده های نیلسن نشان می دهد که سهم مخاطبان نتفلیکس در ایالات متحده در ژانویه 2024 به 7.9٪ رسیده است، در حالی که در دسامبر 7.7٪ بود. نتفلیکس در مقایسه با رقبای خود از قدرت قیمت گذاری بالایی برخوردار است و میانگین قیمت های ساعت پایین تری دارد: 30 سنت برای سطوح بدون آگهی، در مقایسه با 56 سنت برای Hulu، 58 سنت برای Peacock، 73 سنت برای Disney+ و 81 سنت برای Max و Paramount+.

UBS همچنین تخمین های خود را برای اضافه شدن مشترکان خالص به نتفلیکس در سال 2024 افزایش داد و پیش بینی کرد که روند حرکت مشترکان ادامه داشته باشد و رشد پیش بینی شده 20 میلیون مشترک باشد.

قبل از اکتبر، نتفلیکس قیمت‌ها را در ژانویه 2022 افزایش داد و دسترسی به طرح پایه 9.99 دلاری بدون آگهی را برای کاربران جدید و بازگشتی در ماه جولای متوقف کرد. این تغییر همه کاربران را ملزم به پرداخت بیشتر می کرد، حتی اگر تنها هدف آنها اجتناب از تبلیغات باشد.

در اینجا لیستی از برنامه های تلویزیونی و فیلم 2024 است که اخیراً توسط نتفلیکس فاش شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر