فروش قوی سری Persona به لطف انتشار Persona 3 Reload همچنان ادامه دارد

Atlus اخیراً اعداد جدیدی را برای فروش کلی سری بازی Persona به اشتراک گذاشته است.

سری Persona RPG به لطف Persona 5 در بین بازیکنان سراسر جهان شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، بنابراین طبیعی است که فروش این سری نیز رشد چشمگیری داشته باشد. همانطور که Atlus در جدیدترین آمار خود اعلام کرد، فروش سری بازی های Persona در سراسر جهان و تمامی پلتفرم ها از مرز 6.22 میلیون نسخه گذشت.

این آمار مربوط به فروش تمامی شماره های سریال، اسپین آف ها و انتشار مجدد است. بخش بزرگی از این افزایش فروش ناشی از انتشار Persona 3 Reload در ماه گذشته است که در هفته اول انتشار بیش از یک میلیون نسخه فروخت و بزرگترین نسخه Atlus تا به امروز است. به مناسبت رسیدن به این نقطه عطف مهم در این سری، Atlus تریلر ویژه ای از Persona 3 Reload منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

بخش بزرگی از فروش سری Persona مربوط به بازی Persona 5 و دنباله های آن است که تا به امروز 10 میلیون نسخه فروخته است. Atlus اعلام کرده است که قصد ندارد نسخه توسعه یافته Persona 3 Reload مانند Persona 4 Golden یا Persona 5 Royal را منتشر کند، اما طبق اطلاعات استخراج شده از dataminers، پاسخ Persona 3 FES به پایان می رسد. قرار است در قالب یک بسته الحاقی به این اثر اضافه شود، موضوعی که در یکی از نقدهای این بازی نیز به آن اشاره شده بود.

اخیراً گزارش هایی مبنی بر برنامه ریزی Atlus برای انتشار این بازی منتشر شده است بازی Persona 3 Reload برای Nintendo Switch 2 معرفی شده است. طبق گزارشات، Atlus در حال کار بر روی Persona 6 است و قصد دارد آن را در سال 2025 منتشر کند. این بازی قرار است یک تجربه نیمه باز جهان را ارائه دهد و سگا، شرکت مادر از Atlus، انتظار می رود که با توجه به رشد قابل توجه در پایگاه طرفداران. از سری Persona، این بازی در اولین سال انتشار خود پنج میلیون نسخه فروخت.

بخوانید  تریلرهای جدید Lies Of P نمایش مبارزات مکانیزه و دنیای تاریک فانتزی

تحریریه مجله بازی یک گیمر