نماد جنگ ستارگان آنتونی دانیلز مجموعه لوازم خود را می فروشد

آنتونی دنیلز که چهار دهه به خاطر بازی C-3PO شهرت داشت، در حال آماده شدن برای حراج یادگاری های جنگ ستارگان خود است. در حراجی Propstore در لس آنجلس که از 12 تا 14 مارس برگزار می شود، دانیلز با مجموعه خود خداحافظی خواهد کرد تا دیگران بتوانند برای مواردی از جمله سر روشنایی منطبق بر صفحه نمایش پوشیده شده در The Return of the Jedi – که انتظار می رود فروش بالایی داشته باشد، پیشنهاد دهند. به 1 میلیون دلار.

دنیلز در صحبت با هالیوود ریپورتر در مورد این حراج، ترکیبی از احساسات و عملی بودن را بیان کرد. “آیا حق دارم ادامه دهم؟” دانیلز با تأمل در مورد وابستگی خود به اشیایی که برای نیم قرن نگه داشته است، گفت. “من همه اینها را داشتم، تقریباً همه چیز در کمدها و کشوها و در اتاق زیر شیروانی بود… (اما) هیچ کس به آن نگاه نکرد، کسی آن را دوست نداشت، اگر بخواهید. و برای دور انداختن آن خیلی خوب بود.”

این حراج فرصتی نادر برای کلکسیونرها فراهم می کند، زیرا دانیلز تنها بازیگر اصلی جنگ ستارگان است که آشکارا یادگاری های خود را می فروشد. این همچنین آخرین دسته از اقلام است که توسط دانیلز بارگذاری شده است، که قبلا بخشی از مجموعه خود را در لندن به حراج گذاشته بود. اگرچه دانیلز راه خود را از بیشتر مجموعه خود جدا کرد، اما دو یادگاری از جمله یک مجسمه لوکاس فیلم به یادگار 40 سال خدمت و یک مجسمه 18 اینچی Lego C-3PO نگه داشت.

در همین حال، آماده‌سازی جشن‌های جنگ ستارگان آوریل در دیزنی‌لند، دیزنی‌لند پاریس و والت دیزنی ورلد در حال انجام است. از آوریل آینده، Star Tours – The Adventures Continue در هر سه پارک، دارای مقاصد و شخصیت‌های جدیدی از ورودی‌های اخیر فرنچایز، از جمله Andor و The Mandalorian خواهد بود. حضور آهسوکا در پارک ها سال گذشته همزمان با انتشار سریال انفرادی او اعلام شد.

بخوانید  امکان ساخت انیمیشن زلدا توسط یونیورسال و سازنده ماریو

تحریریه مجله بازی یک گیمر