امکان ساخت انیمیشن زلدا توسط یونیورسال و سازنده ماریو

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom جدیدترین بازی زلدا است که اخیراً روی نینتندو سوییچ منتشر شده و مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار گرفته است. این بازی تا به امروز بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است. علاوه بر انیمیشن ماریو، ایلومینیشن با ساخت آثار دیگری مانند مجموعه انیمیشن Despicable Me، مجموعه انیمیشن Minions، مجموعه انیمیشن Sing، سری انیمیشن The Secret Life Pets و انیمیشن The Grinch شناخته می شود.

ما قبلاً شاهد ساخت کمیک، اسباب بازی، انیمیشن های کوتاه و غیره بوده ایم. بر اساس سریال زلدا در گذشته شایعه شده بود که پس از موفقیت Castlevania، Adi Shankar تصمیم گرفت حق ساخت یک انیمه اقتباسی بزرگسالان مانند Castlevania یا یک زلدا لایو اکشن برای نتفلیکس را به دست آورد، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری منتشر نشده است. کار کند به نظر می رسد که این اتفاق نخواهد افتاد.

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم در حال حاضر دومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان در کنار پرفروش ترین اقتباس سینمایی ساخته شده از بازی های ویدئویی است و به نظر می رسد که قرار است ادامه آن را اعلام کنیم، اما طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همکاری سازندگان انیمیشن ماریو احتمالا با نینتندو گسترش خواهد یافت. جف اسنایدر، کارشناس داخلی مشهور سینما، در پادکست The Hot Mic فاش کرد که یونیورسال و ایلومینیشن قرار است قرارداد بزرگی با نینتندو منعقد کنند که شامل یک اقتباس سینمایی از فرنچایز The Legend of Zelda می‌شود.

انیمیشن مهاجرت اثر بعدی ایلومینیشن است که قرار است در ۲۲ دسامبر (۱ ژانویه) اکران شود. علاوه بر این، انیمیشن Despicable Me 4 قرار است در تاریخ 3 ژوئیه 2024 (13 جولای 1403) اکران شود.

بخوانید  اشاره به پروژه احتمالی Metal Gear Solid در آگهی استودیوی چینی Virtuos

پس از موفقیت انیمیشن ماریو، حالا یونیورسال و ایلومینیشن قرار است با نینتندو قراردادی برای ساخت اقتباسی از سری بازی های زلدا ببندند.

لینک پرواز در آسمان در The Legend of Zelda: Skyward Sword

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست و فقط می دانیم که در صورت امضای این قرارداد بزرگ، ایلومینیشن ساخت یک فیلم انیمیشن بر اساس بازی زلدا را بر عهده خواهد گرفت. وقایع بازی‌های Legend of Zelda در دنیای Hyrule اتفاق می‌افتد، جایی که داستان شخصیتی به نام لینک را دنبال می‌کند که وظیفه دارد شاهزاده زلدا را از دست جادوگر شیطانی Ganon نجات دهد.