سونیک در اصل یک پسر انسان با موهای آبی سیخ بود



به گفته طراح اصلی Sonic the Hedgehog، ظاهر سونیک از طراحی قبلی پسر جوانی با موهای آبی سیخ نشات می‌گرفت که البته می‌توانست خیلی سریع بدود.

در توییتر، هنرمند و طراح سونیک، نائوتو اوشیما، هنر مفهومی یک بازی منتشر نشده به نام ستاره‌های دوقلو را در کنار برخی از طرح‌های اولیه سونیک به اشتراک گذاشت. او این بازی را به عنوان یک بازی اکشن درباره برادران دوقلو توصیف کرد که از دنیای رویاها در برابر رئیس Nightmare World ‘سیزده’ محافظت می کنند.

در کانسپت آرت دو پسر جوان، یکی با موهای آبی سیخ و دیگری با موهای قرمز سیخ سیخ دیده می شود. پس‌زمینه یکی از پسران را نشان می‌دهد که در یک منطقه تپه اولیه سبز، کامل با یک حلقه حلقه در حال دویدن است. در آسمان، چهره کارتونی ترسناک با بینی بزرگ و دندان های تیز وجود دارد. ورق دیگری از کانسپت آرت انواع مختلف دشمن را نشان می دهد، مانند توپ با پاها و چشمان و یک گومبا یا موجود اجنه مانند با دستکش های فانتزی، در کنار دو پسر سریع دونده.

هنر مفهومی Sonic به اشتراک گذاشته شده توسط اوشیما شامل بسیاری از ویژگی های هنر ستاره های دوقلو است. چندین نفر از دشمنان ظاهر می شوند، از جمله چهره کارتونی تهدیدآمیز در آسمان. این اثر هنری همچنین دارای دوست دختر انسانی سونیک است که از نسخه فعلی بریده شده است.

بخوانید  نقد سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت | دو قسمت اول

هنرمندان مفهومی سگا قبل از اینکه به Blue Blur بپردازند، تکرارهای زیادی از یک طلسم را پشت سر گذاشتند. در واقع، شخصیت شرور سری Doctor Robotnik/Eggman در اصل طرحی برای یک قهرمان داستان بود. اگر به طور خاص در مورد ستاره های دوقلو سؤالی دارید، به احتمال زیاد اوشیما قبلاً در تاپیک توییتر بالا به آنها پاسخ داده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.