تریلر جدید رکوردشکنی فصل سوم The Mandalorian

دین جارین در حال قدم زدن در خیابان با گروگو در فصل سوم سریال Mandalorian

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال ماندلوریان، سفرهای ماندلوریان در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. زمانی که یک شکارچی جایزه تنها بود، دین جارین اکنون با گروگو بازگشته است، زیرا جمهوری جدید تلاش می کند کهکشان را از دوران تاریک خود خارج کند. با ادامه ماجراجویی با گروگو، مسیر ماندلوریان از متحدان قدیمی اش جدا می شود و دشمنان جدید راه خود را باز می کنند.

به این ترتیب تریلر جدید فصل سوم سریال Mandalorian بیش از تریلر هر سریال دیگری در دنیای جنگ ستارگان دیده شده است و از این نظر رکورد بالایی را به ثبت رسانده است. قبل از این تریلر از سری Obi-Wan Kenobi، با 58 میلیون بازدید در روز اول انتشار، رکورد بیشترین بازدید از یک تریلر از دنیای جنگ ستارگان را داشت. علاوه بر سریال The Mandalorian، در سال 2023 شاهد سریال Ahsoka از دنیای این سریال نیز خواهیم بود که دومین سریال اسپین آف این مجموعه پس از سریال Boba Fett است.

تریلر جدید فصل سوم سریال Mandalorian در روز اول انتشار بیش از هر سریال دیگری از جنگ ستارگان تماشا شد.

صبح سه شنبه هفته گذشته بود که لوکاس فیلم تریلر رسمی جدید فصل سوم سریال Mandalorian را در جریان بازی NFL منتشر کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید فصل سوم سریال ماندلوریان رکوردشکنی کرد. تریلر رسمی فصل سوم سریال Mandalorian در 24 ساعت ابتدایی انتشار بیش از 83.5 میلیون بار از طریق پلتفرم های مختلف مانند یوتیوب، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و غیره دیده شده است.

بخوانید  رونمایی از نسخه RTX بازی Portal در رویداد انویدیا

فصل سوم سریال Mandalorian در تاریخ 1 مارس (10 مارس) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در 8 قسمت تولید شده است.

پدرو پاسکال، کتی اسکاف، کارل ویتر، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی پرستو کریستوفر لوید و امی سداریس، از جمله بازیگرانی که در فصل سوم سریال ماندالوریان حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. همانند دو فصل گذشته جان فاورو و دیو فیلونی آنها مسئولیت ساخت فصل سوم سریال ماندلوریان را بر عهده دارند. علاوه بر این، کارگردانان فصل سوم سریال ماندلوریان نیز مشخص شده اند که از جمله آنهاست ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد بودن.