پیش‌سفارش‌های Lords Of The Fallen تخفیف زیادی دارند

پیش خرید نسخه رایانه شخصی Lords of the Fallen در حال حاضر 25 درصد تخفیف در بازی Green Man دارد. با کاهش، اربابان مردگان نسخه استاندارد فقط 45 دلار (معمولاً 60 دلار) است و نسخه لوکس 52.49 دلار (به طور معمول 70 دلار) است. کلیدهای Lords of the Fallen خریداری شده از GMG از طریق Steam قابل بازخرید هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پیش‌سفارش Lords of the Fallen از GMG همچنین مجموعه‌ای از آیتم‌های درون بازی را به‌عنوان پاداش‌های پیش‌خرید، از جمله انواع رنگ‌های مخصوص زره و مواد مصرفی، به شما می‌دهد. این جوایز پیش‌سفارش از سایر خرده‌فروشان نیز در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهادات پیش‌سفارش و همچنین پاداش‌های موجود در نسخه‌های لوکس و کلکسیونر بازی، راهنمای پیش‌سفارش Lords of the Fallen را بررسی کنید.

Lords of the Fallen در 13 اکتبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود. Green Man Gaming همچنین یک پیشنهاد عالی برای پیش‌سفارش در Remnant 2 ارائه می‌کند که اگر به Lords of the Fallen علاقه دارید، احتمالاً آن را دوست خواهید داشت.

Lords of the Fallen یک اکشن-RPG فانتزی تاریک با مبارزات الهام گرفته از Dark Souls است. این به عنوان راه‌اندازی مجدد Lords of the Fallen 2014 عمل می‌کند. می‌توانید در آخرین پیش‌نمایش Lords of the Fallen اطلاعات بیشتری درباره بازی بخوانید.

بخوانید  کارمند سابق Fortnite: افزودن شخصیت‌های نینتندو «معنی ندارد»

برای بهره مندی از پایین ترین قیمت ها باید یک حساب کاربری رایگان GMG XP ایجاد کنید. از طریق برنامه XP GMG، اعضا در خریدهایی که قفل کوپن های اضافی، بازی های رایگان و سایر پیشنهادات ویژه را باز می کنند، امتیاز کسب می کنند.