بازی های رایگان ماهانه پلی استیشن پلاس برای فوریه 2023 مشخص شد

در ادامه شاهد بازی Olli Olli World هستیم که می توان آن را یکی از سرگرم کننده ترین بازی های پلتفرم سال های اخیر دانست. در طول این بازی اسکیت باید مراحل مختلفی را طی کنید و رکورد خود را ثبت کنید. طراحی هر مرحله و چالش هایی که ارائه می کند همان چیزی است که Olli Olli World را به چنین تجربه ای جذاب تبدیل می کند. همه این موارد، همانطور که در ماه فوریه شاهد عرضه Destiny 2 Beyond Light برای کاربران پلی استیشن پلاس هستیم.

کاربران پلی استیشن پلاس می توانند در ماه فوریه به بازی هایی مانند Evil Dead: The Game و Destiny 2: Beyond Light دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد بازی رایگان ماهانه موردی است که سونی هر ماه چندین بازی رایگان را در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می دهد. مهم نیست که چه اشتراک پلی استیشن جدیدی خریداری کرده اید، زیرا به طور پیش فرض این بازی ها به کاربران PlayStation Plus Essential ارائه می شوند و مشترکین Extra و Premium از مزایای اشتراک Essential برخوردار می شوند.

این بیانیه به این معنی است که کاربران این سرویس می توانند تمامی مطالب موجود در بسته الحاقی Beyond Light را به صورت رایگان تجربه کنند و لحظات بامزه ای را در کنار دوستان خود یا به تنهایی برای خود رقم بزنند. در پایان شاهد رایگان شدن بازی Mafia: The Definitive Edition هستیم که در واقع نسخه بازسازی شده بازی Mafia است. در ضمن می‌خواهم اشاره کنم که مشترکین و Extra و Premium قبلاً به Mafia: The Definitive Edition دسترسی دارند، اما اگر فقط سرویس Essential را داشته باشید، از ماه آینده می‌توانید بازی را تجربه کنید.

بخوانید  راهنمای Diablo 4 Paragon Board و Paragon Glyphs

فوریه 2023 بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ تمامی بازی های ذکر شده از 18 بهمن ماه (19 بهمن) در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سونی در وب سایت رسمی خود به تازگی چهار بازی ماهانه رایگان خود را برای ماه فوریه امسال معرفی کرده است. اگر از طرفداران بازی های اقتباس شده از فیلم هستید، بازی Evil Dead: The Game ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. علاوه بر این، این بازی دارای حالت تعاونی و PvP می باشد و می توانید بازی Evil Dead: The Game را با دوستان خود و یا در مقابل آنها تجربه کنید.