راهنمای Diablo 4 Paragon Board و Paragon Glyphs


سیستم Diablo 4 Paragon احتمالا در ابتدا باعث سردرد می شود. پس از رسیدن به سطح 50، به زودی متوجه خواهید شد که وجود دارد حتی بیشتر مکانیک هایی که باید برای ساخت خود در نظر بگیرید. در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما در مورد Paragon Board و Paragon Glyphs در Diablo 4 است.

نحوه باز کردن و استفاده از Paragon Board و Paragon Glyphs در Diablo 4

صفحه Diablo 4 Paragon به‌محض رسیدن به سطح 50 به‌طور خودکار باز می‌شود. در واقع، ما می‌توانیم سطوح 1-49 را به‌عنوان بخشی در نظر بگیریم که در آن جنبه‌های ضروری ساخت خود، مانند مهارت‌ها و غیرفعال‌ها را به دست می‌آورید. سپس، در سطح 50 و بالاتر، تمام دستاوردهای XP شما به سیستم Paragon Board خواهد رفت. می توانید با باز کردن صفحه شخصیت خود، رفتن به پنل Abilities و رفتن به تب Paragon به آن دسترسی داشته باشید.

حالا، اگر منصف باشیم، اولین باری که تخته را می بینید، ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. به این ترتیب، ما قصد داریم آنچه را که می توانید انتظار داشته باشید را خلاصه کنیم.

سیستم تراز Paragon با یک نوار با پیپ های کوچک نشان داده می شود که آستانه هایی را نشان می دهد که در آن نقطه Paragon به دست خواهید آورد.
سیستم تراز Paragon با یک نوار با پیپ های کوچک نشان داده می شود که آستانه هایی را نشان می دهد که در آن نقطه Paragon به دست خواهید آورد.

Paragon XP و Stat/Attribute Effects

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، یک نوار نشان دهنده دستاوردهای XP شما در سطح 50 است. هر بخش یا پیپ امتیاز Paragon +1 را به شما می دهد و به شما امکان می دهد یک گره خاص را روی برد انتخاب کنید. بعداً در مورد مکانیک بیشتر صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، اجازه دهید در مورد یک مفهوم اغلب نادیده گرفته شده صحبت کنیم: آمار یا ویژگی ها.

بخوانید  ماجراجویی ماریو در دومین تریلر فیلم The Super Mario Bros. فیلم

دلیل اهمیت آنها این است که سیستم Diablo 4 Paragon دارای گره هایی است که مستقیماً مقادیر مشخصه ها را افزایش می دهند یا نیاز دارند. با این حال، همه کلاس ها یا حتی ساختارها از همه آنها استفاده نمی کنند. در اینجا چیزی است که آنها تأثیر می گذارد:

  • استحکام – قدرت – زره را افزایش می دهد.
  • هوش – آسیب مهارت و مقاومت در برابر تمام عناصر را افزایش می دهد.
  • اراده – باعث افزایش تولید منابع، دریافت شفا و تسلط می شود.
  • مهارت – شانس جاخالی دادن و تغییر ضربه حیاتی را افزایش می دهد.

آمار به طور کلی تحت تأثیر مواردی است که شما مجهز کرده اید که به نوبه خود توسط گره های Paragon شما بیشتر افزایش می یابد. به این ترتیب، جادوگران قرار نیست از Strength استفاده کنند، در حالی که Necromancer ها ممکن است کمی از Willpower برای ساخت های Fortification و Overpower-centric خود بخواهند.

سیستم Diablo 4 Paragon بسیار پیچیده است و معمولاً به ویژگی ها/آمارهای شما گره خورده است.
سیستم Diablo 4 Paragon بسیار پیچیده است و معمولاً به ویژگی ها/آمارهای شما گره خورده است.

انواع گره نقشه پاراگون

وقتی صحبت از سیستم Diablo 4 Paragon Board می شود، به خاطر داشته باشید که هر کلاس برد منحصر به فرد خود را با یک نقطه شروع دارد. با بالا رفتن سطح و انتخاب گره های بیشتر، در نهایت نقشه های اضافی را نیز باز خواهید کرد. در اینجا انواع گره هایی که روی برد دیده می شوند آورده شده است:

گره های معمولی (خاکستری) – به یک ویژگی خاص (یعنی قدرت، هوش، اراده یا مهارت) امتیاز 5+ می دهد.

گره های جادویی (آبی) – برخی از آنها به یک ویژگی امتیاز اضافه می کنند. با این حال، دیگران به جنبه های دیگر مانند زره، کاهش خنک کننده، مقاومت ها و موارد دیگر نیز پاداش می دهند.

بخوانید  بسته الحاقی داستان Mortal Kombat 1 تایید شد

گره های نادر (زرد) – گره های نادر دو نوع پاداش به جنبه های فوق الذکر ارائه می دهند. همچنین در صورت داشتن شرایط، پاداشی دریافت خواهید کرد. یک مثال گره Necromancer’s Prime است که دارای مزایای زیر است:

  • +10 درصد خسارت
  • +4٪ حداکثر عمر.
  • اگر 160 قدرت اراده دارید + 10٪ آسیب اضافی.

گره های افسانه ای (نارنجی) – گره های افسانه ای ساخت را به دلیل امتیازات نسبتاً خاص تعریف می کنند. به عنوان مثال، می‌توان به‌طور چشمگیری آسیب‌های شما را به ازای هر دشمن کنترل‌شده توسط جمعیت افزایش داد، که برای ساخت خاصی مفید است که دشمنان را منجمد، بیهوش یا کند می‌کند.

Glyph Holds (قرمز) – سوکت های گلیف گره های خاصی هستند که به شما امکان می دهند Glyph های Paragon را قرار دهید (در یک لحظه بیشتر در مورد آن ها).

درب ضمیمه تخته ای (نقره ای و آبی) – در انتهای سینی، درب اتصال سینی را مشاهده خواهید کرد. این همچنین یک گره خاص است که 5+ را به همه ویژگی ها اضافه می کند. به علاوه، نقشه دیگری را باز می کند که می توانید آن را ویرایش کنید.

درب اتصال تخته به شما کمک می کند تا تمام ویژگی ها را تقویت کنید، در حالی که قفل تخته دیگری را که می توانید استفاده کنید باز می کند.
درب اتصال تخته به شما کمک می کند تا تمام ویژگی ها را تقویت کنید، در حالی که قفل تخته دیگری را که می توانید استفاده کنید باز می کند.

Glyphs Paragon و Leveling Through Nightmare Dungeons

علامت های Diablo 4 Paragon به محض باز کردن قفل سیستم به صورت تصادفی سقوط می کنند. همه آنها را در مدت زمان کوتاهی به دست نخواهید آورد، بنابراین کمی کاوش و غارت لازم است. به گلیف های Paragon مانند گره های نادر فوق الذکر فکر کنید، با این تفاوت که آنها کاملاً مختص کلاس هستند و سایر گره های فعال در شعاع خود را تحت تأثیر قرار می دهند. یک مثال خوب را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد که نشانگر Abyssal Necromancer Glyph را نشان می دهد. اثرات زیر را دارد:

  • اندازه اسپک: 3
  • امتیاز: گره‌های پاراگون در محدوده، 15% پاداش به اصلاح‌کننده‌های غیر فیزیکی و کاهش آسیب دریافت می‌کنند.
  • پاداش اضافی (نیاز به +25 مهارت در شعاع) – شما و عواملتان 10٪ آسیب غیر فیزیکی وارد می کنید.
بخوانید  South Park: Snow Day Tips - 7 Things To Know Before You Play
Nightmare Dungeons را کامل کنید تا بتوانید Glyphs Paragon خود را ارتقا دهید.
Nightmare Dungeons را کامل کنید تا بتوانید Glyphs Paragon خود را ارتقا دهید.

از آنجایی که شعاع قرارگیری هر علامت نسبتاً محدود است، می‌توانید اثرات آن را با تراز کردن حروف بیشتر افزایش دهید. این کار با استفاده از سیاه چال های کابوس، که در World Tier 3 موجود هستند. پس از تکمیل یک Nightmare Dungeon، می توانید با Awakened Glyph در باس آرنا تعامل داشته باشید. این به شما امکان می دهد XP را به یک علامت انتخابی اضافه کنید و احتمالاً رتبه آن را افزایش دهید.

Diablo 4 دارای کلاس ها، مکانیک ها و فعالیت های زیادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی، می توانید به سایت ما مراجعه کنید هاب راهنما D4.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر