صرفه جویی زیادی در کنترلرهای Xbox نسخه ویژه

این کنترلرها همه چیزهایی را که در یک کنترلر استاندارد Xbox پیدا می‌کنید ارائه می‌کنند – طراحی ارگونومیک، دکمه‌های پاسخ‌گو، و ماشه‌های بافتی – اما با دو طرح رنگ خیره‌کننده پر شده‌اند. مدل Mineral Camo دارای سایه های مختلف آبی و بنفش در کل گیم پد است، در حالی که مدل Lunar Shift جلویی براق با چرخش های خاکستری و مشکی در پشت ارائه می دهد. دکمه‌های صورت و ماشه‌های آن نیز سفید هستند و باعث می‌شوند که برجسته‌تر شوند.

شرحی ارائه نشده است

اگر از طرفداران طرح های Mineral Camo یا Lunar Shift نیستید، خوشحال خواهید شد که بدانید رنگ های استاندارد به طور مساوی هستند 10 دلار تخفیف در حال حاضر. این آنها را از 60 دلار معمولی خود به 50 دلار کاهش می دهد و شامل رنگ هایی مانند سیاه کربنی، روبات سفید، آبی شوک و قرمز پالسی می شود.

مایکروسافت فهرستی چشمگیر از کنترلرهای Xbox Series X | طی چند سال گذشته، با مجموعه‌های رنگی نسخه ویژه جدید که به طور نسبتاً منظمی عرضه شده‌اند. اینها معمولاً در مقایسه با رنگ‌های استاندارد Xbox کمی متورم قیمت می‌شوند، اما امروزه اینطور نیست. به فروشگاه مایکروسافت بروید و می توانید آن را بگیرید استتار معدنی یا Lunar Shift نسخه ویژه به هر کدام فقط 50 دلاراز 70 دلار معمولی خود کاهش یافته است.

هر دو کنترلر در ابتدا محبوب بودند، بنابراین ما نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. همچنین شایان ذکر است که هر دو کنترلر در حال حاضر در آمازون فروخته شده اند، به این معنی که ویترین فروشگاه مایکروسافت احتمالاً کمی محبوب تر از حد معمول خواهد بود زیرا خریداران آمازون به دنبال جایگزین هستند.

بخوانید  انویدیا برای تولید انبوه دو کارت گرافیک دیگر مبتنی بر AD104 آماده می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.