در توییتهای بعدی، مالر جزئیات بیشتری در مورد بازی ارائه کرد و توضیح داد که این بازی با زاویه دوربین ایزومتریک ساخته میشود و گیمپلی آن به جای محیطهای غارتکننده، بر روی یک سیستم جنگی جدید و جذاب تمرکز خواهد کرد. در گذشته، گزارش ها ادعا می کردند که استودیو مون در پشت صحنه ساخت این بازی جدید با مشکلات متعددی از جمله اعتراض کارکنان به محیط کاری ناسالم و فرهنگ کاری ظالمانه استودیو روبرو بوده است.
استودیو مون که با توسعه Ori and the Blind Forest و Ori و Wisps به عنوان یکی از بهترین بازیسازان Metroidvania شناخته میشود، همچنان روی بازی جدید خود کار میکند. دیدگاهی جدید و متفاوت برای پروژه جدید خود. مدتی پیش مشخص شد که استودیو مون در حال کار بر روی یک بازی جدید اکشن و نقش آفرینی است و Private Division مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. که گفت توماس مالرکارگردان خلاق اثر، انتشار این بازی مانند شمشیر دولبه برای استودیو مون خواهد بود.
به گفته مدیر استودیو مون، بازی جدید آنها می تواند یک موفقیت بزرگ یا یک شکست کامل باشد.