بازی جدید استودیو مون در ظهور یا سقوط آن نقش اساسی دارد

در توییت‌های بعدی، مالر جزئیات بیشتری در مورد بازی ارائه کرد و توضیح داد که این بازی با زاویه دوربین ایزومتریک ساخته می‌شود و گیم‌پلی آن به جای محیط‌های غارت‌کننده، بر روی یک سیستم جنگی جدید و جذاب تمرکز خواهد کرد. در گذشته، گزارش ها ادعا می کردند که استودیو مون در پشت صحنه ساخت این بازی جدید با مشکلات متعددی از جمله اعتراض کارکنان به محیط کاری ناسالم و فرهنگ کاری ظالمانه استودیو روبرو بوده است.

استودیو مون که با توسعه Ori and the Blind Forest و Ori و Wisps به عنوان یکی از بهترین بازی‌سازان Metroidvania شناخته می‌شود، همچنان روی بازی جدید خود کار می‌کند. دیدگاهی جدید و متفاوت برای پروژه جدید خود. مدتی پیش مشخص شد که استودیو مون در حال کار بر روی یک بازی جدید اکشن و نقش آفرینی است و Private Division مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. که گفت توماس مالرکارگردان خلاق اثر، انتشار این بازی مانند شمشیر دولبه برای استودیو مون خواهد بود.

به گفته مدیر استودیو مون، بازی جدید آنها می تواند یک موفقیت بزرگ یا یک شکست کامل باشد.

مالر اخیرا در توییتر خود درباره این بازی اکشن نقش آفرینی معرفی نشده صحبت کرده و گفته است که این بازی احتمالاً می تواند شاهکارهای این سبک مانند Diablo و Pillars of Eternity را به چالش بکشد. او در ادامه توضیح داد: «یا می‌توانیم ژانر اکشن نقش‌آفرینی را متحول کنیم، یا کم کم در دوردست‌ها محو می‌شویم. اگرچه می تواند ترسناک باشد، اما من چالش را دوست دارم. ما اینجا هستیم تا Diablo و Pillars of Eternity و دیگر آثار این چنینی را به چالش بکشیم. در پایان برنده مشخص خواهد شد.

بخوانید  سیاران هیندز تمام سکس در بازی تاج و تخت را دوست نداشت، سیاست بیشتری می خواست
می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همچنین در این گزارش ها ادعا شده بود که مایکروسافت، ناشر سری Ori، پس از اطلاع از این مسائل، تصمیم گرفته است که بازی بعدی Moon Studio را منتشر نکند. البته استودیو مون در واقع دلیل عدم همکاری با مایکروسافت را علاقه به عرضه کراس پلتفرم بازی عنوان کرد.