تاریخ شروع بازی The Division 2 فصل 11 اعلام شد

شرکت Massive Entertainment از شروع فصل 11 The Division 2 تحت عنوان Reign of Fire رونمایی کرد.

شرکت Massive Entertainment در آگوست 2022 تایید کرد که فصل 11 The Division 2 دارای دو رویداد جدید Apparel و Loot خواهد بود. بازی Division 2 این فصل از یک حالت جدید، یک هدف شکار انسان و پیشرفت‌های کلی استقبال می‌کند. هنوز مشخص نیست که کارشناسان چه زمانی بازی را تعمیر خواهند کرد، اما شاید به زودی برخی جزئیات منتشر شود.

البته این پایان کار نیست. در حالی که استودیو Massive Entertainment مشغول توسعه پروژه‌های جدیدی مانند Avatar: Frontiers of Pandora و بازی بدون نام Star Wars است، استودیوهای Ubisoft Bucharest، Ubisoft Toronto و Ubisoft Shanghai در حال کار بر روی محتوا برای پنجمین سال بازی هستند. باید منتظر شروع پنجمین سال بازی The Division 2 بود که حالت جدیدی به نام Descent را در دسترس قرار می دهد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که تاریخ شروع فصل بعدی بازی اکشن نقش آفرینی The Division 2 پس از تعویق اخیر تایید شده است. طرفداران باید منتظر شروع فصل 11 بازی Division 2 باشند که Reign of Fire نام دارد در تاریخ 9 مارس (28 فوریه). علاوه بر این، استودیوی Massive Entertainment یوبی سافت در ساعت 18:45 دوشنبه 8 مارس به وقت ایران میزبان پخش زنده ای خواهد بود تا محتوای فصل آینده را توضیح دهد.

بخوانید  Call Of Duty Mobile Season 3: Rush Brings Vibes Party and A Paintball Map