پخش سریال های تلویزیونی در خانه در 15 کشور جهان

یکی از پوسترهای سریال آسیب

سریال «ذوب کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان یکی دیگر از محصولات فیلمو است که وارد جعبه های مختلفی شده است. این سریال به زودی در کشورهای بنگلادش، عراق، مالزی و روسیه پخش خواهد شد. Kari Kari بر روی پلتفرم آمریکایی PBS نیز منتشر شده و اولین قسمت آن در ایالات متحده آمریکا در دسترس است. سریال Hem Gehn به کارگردانی مصطفی کیایی در بنگلادش، عراق و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا نیز به نمایش درآمده است.

علی شادمان در یاغی

به گزارش روابط عمومی فیلمو، هم اکنون هفت سریال از شبکه نمایش خانگی در 15 کشور در حال پخش است. بر اساس همین گزارش، سریال جیران ساخته حسن فتحی در کشورهای بنگلادش، قزاقستان، عراق و پاکستان پخش شده است و به زودی در ژاپن، روسیه، عراق، بوسنی و کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله قطر، عمان، امارات و شمال آفریقا پخش خواهد شد. تونس، مراکش، الجزایر و لیبی.

به گزارش فیلمو، هفت سری از محصولات این پلتفرم در کشورهای مختلف دنیا توزیع شده و در حال عرضه هستند.

از دیگر سریال های فیلمو که در کشورهای دیگر پخش می شود می توان به سریال یاغی محمد کارت اشاره کرد که به ژاپن، عراق و مالزی رسید. علاوه بر این، سریال های ملکه گدا به کارگردانی حسین سهیل زاده و می خواهم زنده یاد شهرام شاه حسینی در عراق پخش شد. همچنین سریال نهنگ آبی ساخته فریدون جیرانی و جزیره سیروس مقدم در بنگلادش و عراق پخش شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Evercade از کنسول‌های بازی و خانگی اقتصادی جدید خود رونمایی کرد