ایکس باکس پیشنهاد جدیدی را تایید کرده است

مایکروسافت بار دیگر در ماه ژوئن میزبان یک نمایشگاه جدید خواهد بود تا جزئیات بیشتری در مورد بازی های ایکس باکس آینده ارائه دهد.

در جدیدترین قسمت پادکست رسمی ایکس باکس، مایکروسافت از برنامه های آینده خود رونمایی کرد. ردموند تایید کرد که چهار بازی ایکس‌باکس اول شخص به پلتفرم‌های رقیب راه خواهند یافت، اما نه Starfield یا Indiana Jones. طرفداران باید انتظار داشته باشند که Diablo 4 در تاریخ 9 آوریل 1403 (28 مارس 2024) به Game Pass راه پیدا کند و جزئیات سخت افزار جدید Xbox در اواخر سال 2024 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس، اعلام کرد که مایکروسافت بار دیگر میزبان نمایشگاه جدیدی در ماه ژوئن خواهد بود و جزئیات بیشتری در مورد بازی‌های آینده ایکس‌باکس ارائه می‌کند: «ما بیش از 10 بازی عالی در سال 2024 داریم.» Hellblade 2، Diablo 4، Expansion. پک، آووود، و آرا «ایندیانا جونز و دیگران در حال توسعه هستند که فکر می‌کنم می‌توانیم جزئیات مربوط به آن را در نمایشگاه ژوئن به اشتراک بگذاریم.»

علاوه بر آثار ذکر شده توسط مت بوتی، مایکروسافت در نظر دارد Towerborne و Microsoft Flight Simulator 2024 را در سال 2024 منتشر کند. Activision احتمالاً با یک بازی جدید Call of Duty که شایعه شده است در ماه اکتبر منتشر خواهد شد، پذیرای بازیکنان خواهد بود. مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران بازی از مرز 34 میلیون نفر گذشته است و این سرویس در انحصار Xbox و PC باقی مانده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آواتار 2 مورد انتظارترین فیلم این نسل است