این وینیل Pokémon نسخه محدود دارای آهنگ‌های اصلی ژاپنی است


Pokemon Mezase Pokemon Master / Hyaku Gojuu Ichi، اولین وینیل اختصاص داده شده به افتتاحیه و پایان اولین انیمیشن ژاپنی پوکمون، به زودی عرضه می شود. اکنون پیش از عرضه آن در تاریخ 5 ژانویه 2024 برای پیش‌سفارش در دسترس است.

شما می توانید وینیل پوکمون را با قیمت 33 دلار از اینجا تهیه کنید یا بارنز و نوبل از لینک های زیر آمازونپیش‌سفارش‌ها قبلاً فروخته شده‌اند (حداقل در حال حاضر)، بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت تمایل، در اسرع وقت سفارش دهید:

ژاکت وینیل پوکمون، آستر و لوازم همراه.
ژاکت وینیل پوکمون، آستر و لوازم همراه.

وینیل همراه با برچسب Ash (یا به قول ژاپنی ها ساتوشی) و Pikachu و یک کتابچه مصور به شکل Pokedex ارائه می شود. ژاکت محافظ، کیف داخلی و برچسب آن نیز دارای آثار هنری به سبک انیمیشن اصلی پوکمون است.

Pokemon Mezase Pokemon Master / Hyaku Gojuu Ichi وینیل شامل دو قطعه از انیمه است: Mezase Pokemon Master و Hyaku Gojuu Ichi. “Mezase Pokemon Master” به معنای “تبدیل شدن به یک استاد پوکمون” است، هدف اصلی ساتوشی تا پایان دوره او به عنوان شخصیت اصلی سریال. “Hyaku Gojuu Ichi” به معنای 151 است که نماد 151 پوکمونی است که مجموعه با آن شروع شد. اینها به ترتیب نام آهنگ های آغازین و پایانی هستند.

آهنگ های Pokemon Mezase Pokemon Master / Hyaku Gojuu Ichi در نهایت به ایالات متحده راه پیدا نکردند. به همین دلیل است که مخاطبان غربی ممکن است جوک باکس پیکاچو یا آلبوم 2.BA Master را به خاطر بیاورند. با این حال، آلبوم ارزش فکر کردن را دارد انجام دادن دانستن آهنگ های آن یا خواستن هدایایی که همراه آن است.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های WWE 2K24 به صورت زنده هستند - نسخه‌ها، پاداش‌ها و موارد دیگر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر