راهنمای فعالیت Destiny 2 The Coil – چگونه بهترین جوایز را در طول فصل آرزو دریافت کنیم


Destiny 2 دو فعالیت فصلی جدید را در Season of Wishing معرفی می کند، که هر دو شما را به لانه Riven’s Lair می برند، نوعی بعد جیبی پاراعلی که توسط قدرت تقریبا جادویی Riven، آخرین ahamkara ایجاد شده است. اما اگرچه هر دو رویداد در یک مکان اتفاق می‌افتند، دو فعالیتی که می‌توانید در این فصل شرکت کنید کاملاً متفاوت هستند. فعالیتی که The Coil نام دارد، بسیاری از عناصر سرکش را به فعالیت اضافه می کند، مانند سایر فعالیت هایی که در فصل های اخیر دیده ایم، و به شدت بر روی امتیازی که در طول مسیر کسب می کنید، متمرکز است.

اگرچه می‌توانید با انجام مأموریت‌های داستانی هفته اول قفل آن را باز کنید، اما Destiny 2 واقعاً توضیح نمی‌دهد که در The Coil چه می‌گذرد، مگر اینکه جزئیات را با شناور کردن روی گره آن در نقشه کارگردان جستجو کنید. حتی اگر در مورد حالت مطالعه کنید، احتمالاً کمی گیج خواهید شد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد The Coil بدانید، چه چیزی می توانید از آن کسب کنید و چرا می خواهید در طول فصل آرزو برای آن وقت بگذارید.

قبل از شروع: کلیدهای لانه را بدست آورید

مانند فصل‌های گذشته، The Coil به شما امکان می‌دهد پس از تکمیل فعالیت، جوایز بیشتری دریافت کنید، اما تنها در صورتی که کلیدهای خاصی داشته باشید که قفل سینه‌های مخصوص را در پایان هر اجرا باز می‌کنند. اجرای The Coil بدون داشتن Lair Key سود بسیار کمتری دارد، بنابراین باید بین جلسات ذخیره کنید.

همانند فصل‌های گذشته، تقریباً از هر فعالیت دیگری در Destiny 2، از جمله مراسمی مانند Strikes، مسابقات Gambit و مسابقات Crucible، Lair Keys را جمع‌آوری خواهید کرد. همچنین می‌توانید با تکمیل رویدادهای Riven’s Lair، افزایش شهرت فصلی خود با Riven، و از صندوق‌های پاداش برای فعالیت‌های دیگر مانند Lost Sectors یا رویدادهای عمومی، آنها را به دست آورید. اساسا تمام کاری که انجام می دهید این است نه قرقره می تواند کلیدهایی را به شما بدهد، بنابراین آنها را بین دوها جمع کنید و در حین تکمیل اهداف دیگر.

سیم پیچ چگونه کار می کند

شرحی ارائه نشده است

رویداد Coil کاملاً شبیه به فعالیت Riven’s Lair است که در آن شما در چندین اتاق به هم پیوسته بازی می کنید، از جمله یک رویارویی بزرگ با دشمن و یک باس فایت. در حالی که لانه Riven با کشتن رئیس کامل می شود، در The Coil در انتهای هر یک از این “مسیرهای” تکمیل شده به ریون بازمی گردید و می توانید مسیر جدیدی را شروع کنید. بنابراین The Coil اساسا یک نسخه بزرگتر و پیچیده تر از لانه Riven است.

بخوانید  تاریخ انتشار Tchia برای نینتندو سوییچ از طریق یک تریلر جذاب اعلام شد

با The Coil، تمرکز فقط روی تمام کردن نیست، بلکه روی کسب امتیاز بالا نیز متمرکز است. شما می توانید آن را برای مدت طولانی بازی کنید، اما مانند فصل جادوگر احضار محراب ها بی پایان نیست. در حالی که می‌توانید The Coil را هر زمان که بخواهید ترک کنید، هدف کلی این است که در مجموع چهار دوره را تکمیل کنید تا بهترین پاداش‌هایی را که می‌توانید در این فعالیت کسب کنید، دریافت کنید.

با این حال، هر بار که راه جدیدی را شروع می کنید، دشوارتر می شود. دشمنان در The Coil با هر دوره ای که تکمیل می کنید سخت تر می شوند. در مسیر اول، دشمنان از سطح شما شروع می کنند، اما با هر مسیر جدید پنج سطح بالاتر از شما به دست می آورند. بنابراین در Path 2، آنها پنج سطح بالاتر از شما هستند. در مسیر 3، آنها 10 سطح بالاتر از شما هستند. و در Pathway 4، آنها 15 سطح بالاتر از شما هستند که تقریباً معادل یک رویداد دشواری Legend است.

زنده ماندن در هر چهار مسیر بهترین پاداش ها را به همراه دارد، اما می توانید در طول مسیر نیز جوایز باکیفیت دریافت کنید و در صورت تمایل خود را از مسیرهای دشوارتر حذف کنید.

همچنین توجه داشته باشید که کویل یک فعالیت کامل انقراض است، به این معنی که اگر کل تیم شما بمیرد و هیچ توکن احیا نداشته باشید، از فعالیت اخراج خواهید شد و به مدار باز می‌گردید.. Revive Tokens هر بار که شما یک هم تیمی را احیا می کنید یا پس از پایان شمارش معکوس خود دوباره به کار می برید، خرج می شود. بنابراین ضروری است که مرگ و میرهای غیرضروری را به حداقل برسانیم – که با توجه به همه تله های پنهان در مناطق سکوی خطوط کویل، می تواند دشوار باشد.

اقلام سرکش

شرحی ارائه نشده است

کویل با اضافه کردن مکانیک اضافی با لانه ریون متفاوت است. هنگامی که روی رویداد روی کارت کارگردان کلیک می کنید، می توانید پیش نمایشی از آنچه می توانید از اصلاح کننده های رویداد انتظار داشته باشید را مشاهده کنید که شامل افزایش برای سلاح ها و انواع آیتم ها و همچنین علاقه مندان به دشمن می شود. همچنین می توانید لیستی از برخوردهای دقیقی که در حین بازی The Coil با آنها روبرو خواهید شد را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد این تغییرات هر هفته تغییر می‌کنند، بنابراین لازم نیست هر روز نگران پیگیری اصلاح‌کننده‌های جدید باشید.

بخوانید  تریلر Mortal Kombat 1 نبردهای Homelander را نشان می دهد

هنگامی که The Coil را راه اندازی می کنید، ابتدا از Riven بازدید می کنید، که می توانید همانطور که هنگام دسترسی به صفحه فروشنده فصلی با او ارتباط برقرار می کنید. ریون به شما یک گاومیش ارائه می‌کند که می‌توانید انتخاب کنید، و هر بار که بین خطوط به سمت او برمی‌گردید، این فرصت را خواهید داشت که علاقه‌مندان بیشتری بخرید که می‌تواند به شما در مسابقه مزیت بدهد. مجموعه علاقه مندان موجود ریون در شروع هر بازی به صورت تصادفی انتخاب می شود.

با این حال، برای خرید علاقمندان اضافی، به ارزی به نام Wishing Glass نیاز دارید. به دنبال ذرات هرمی شکل باشید که با کشتن دشمنان و پیشرفت در برخوردهای کویل، رها شوند. جمع‌آوری این ذرات، بسته به نوع ذراتی که پیدا می‌کنید، یک شیشه به همراه دارد. ذرات سفید (که Clear نامیده می شود) 100 لیوان تولید می کنند، در حالی که ذرات قرمز 500 لیوان و سایر ذرات رنگی مجموع بالاتری را تولید می کنند.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

با کاوش در کویل، گلدان‌ها را بشکنید تا لیوان آرزوی بیشتری کسب کنید.

شما همچنین می توانید با شلیک گلدان های درخشنده پراکنده در سراسر راهروها، شیشه به دست آورید. اینها به ویژه در طول دوره های سکوی پر از تله رایج هستند، که همیشه دو مورد وجود دارد: یکی قبل از اولین برخورد دشمن و دیگری بعد از آن، قبل از رئیس. گلدان‌ها در اطراف پراکنده شده‌اند، اما اغلب توسط تله‌ها قرار می‌گیرند، بنابراین هنگام تلاش برای جمع‌آوری شیشه‌هایی که می‌افتند مراقب باشید.

هرچه لیوان بیشتری پیدا کنید، علاقه‌مندان بیشتری می‌توانید خریداری کنید، که بر اساس سطح نیز دسته‌بندی می‌شوند و علاقه‌مندان بهتری بعداً در بازی در دسترس قرار می‌گیرند. شیشه همچنین بر امتیاز شما برای دویدن شما تأثیر می گذارد، بنابراین می خواهید تا آنجا که ممکن است از آن را جمع آوری کنید.

همچنین گاهی اوقات می‌توانید از Glass برای خرید Revive Token از Riven استفاده کنید و در حین بازی اطلاعاتی را روی صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد شما یا هم‌تیمی‌هایتان Revive Token‌های دیگری پیدا کرده‌اید. به نظر می‌رسد که این توکن‌های اضافی از کشتن دشمنان خاص یا برداشتن مقدار معینی از لیوان آرزو به دست می‌آیند، اما این بدان معناست که در حالی که توکن‌ها منابع محدودی هستند، با عبور از The Coil، می‌توانید برای جبران ضررهای خود برای مسیرهای بعدی درآمد بیشتری کسب کنید.

بخوانید  مجموعه ای از کنسول ها و بازی های آتاری به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت

برای دریافت جایزه امتیاز دهید

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

شما هم با تکمیل دوره ها و هم با افزایش امتیاز در The Coil جوایزی کسب می کنید. بنابراین شما می خواهید در اسرع وقت با حداقل مرگ و میر، دشمنان زیادی را بکشید. شما همچنین می خواهید برای افزایش امتیاز خود، Wishing Glass را جمع آوری کنید.

کسب امتیاز کافی، قفل سینه‌های مخفی را باز می‌کند که به نظر می‌رسد در بخش‌های پلتفرمینگ The Coil پنهان شده‌اند، جایی که تیم شما وظیفه دارد سه صفحه را پیدا و فعال کند تا درگاهی را باز کند که به آنها اجازه می‌دهد به منطقه بعدی فرار کنند. به دنبال مسیرهای مخفی در امتداد دیوارهای جانبی این مناطق باشید که شما را به سمت درها هدایت می کند.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

با امتیاز کافی بالا، می توانید این درها را باز کرده و به صندوقچه های مخفی دسترسی پیدا کنید. به دنبال پیام متنی باشید که وقتی امتیاز تیم شما به اندازه کافی برای دسترسی به آن بالا است، روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

هرچه مسیرهای بیشتری را تکمیل کنید، جوایز بیشتری بین هر کدام به دست خواهید آورد، از جمله زره های سطح بالاتر و رول های سلاح بهتر. اگر در پایان چهار ران موفق به کسب امتیاز سطح پلاتینیوم شوید، به Chamber of Wishes نیز دسترسی خواهید داشت، اتاقی که پاداش های بیشتری را برای دویدن شما ارائه می دهد.

همانطور که مسیرهای مختلف را در The Coil طی می کنیم و تمام اسرار آن را کشف می کنیم، به به روز رسانی این راهنما با اطلاعات بیشتر ادامه خواهیم داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر