پیش‌سفارش‌های WWE 2K24 به صورت زنده هستند – نسخه‌ها، پاداش‌ها و موارد دیگر


طرفداران کشتی کج نیازی به انتظار طولانی برای آخرین نسخه از سری سالانه 2K نخواهند داشت. بازی WWE 2K24 برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی از طریق استیم منتشر می شود 8 مارس. نسخه‌های متعددی از WWE 2K24 در همه کنسول‌ها موجود است که هر کدام باکس آرت منحصر به فرد خود را دارند که دارای سوپراستارهای مختلف WWE است. این شامل لوکس و که با هزاران محتوای جایزه همراه است و به شما امکان می دهد بازی کامل را چند روز زودتر انجام دهید. برخی از نسخه ها حتی یک نسخه دیجیتالی رایگان از بازی سال گذشته، WWE 2K23، را نیز به عنوان پاداش در نظر می گیرند.

همه نسخه‌های WWE 2K24 برای پیش‌سفارش در خرده‌فروشی‌های آنلاین مختلف در دسترس هستند. بیایید هر نسخه، جوایز پیش‌سفارش منحصربه‌فرد و محتوای افزودنی و پیوندهای پیش‌سفارش را بررسی کنیم.

جایزه پیش‌سفارش WWE 2K24

تمام نسخه‌های WWE 2K24 شامل بسته DLC خانواده Nightmare است که شامل:

  • شخصیت قابل بازی “ناشکن” کودی رودز
  • پوسته وینتیج داستی رودز و کارت MyFaction
  • شخصیت قابل بازی “سوپراستار” بیلی گراهام
  • شخصیت Stardust قابل بازی
  • Mattel “Defining Moments” Bruised Cody Rhodes، شخصیت قابل بازی با کارت Gold MyFaction
  • کارت مدیر MyFaction Pharaoh

پیش‌سفارش نسخه Deluxe یا Wrestlemania Edition همچنین به شما امکان دسترسی زودهنگام به بازی کامل را از سه روز زودتر، از تاریخ 5 مارس، می‌دهد.

در نهایت، تمام پیش‌فروش‌های دیجیتال WWE 2K24 شامل یک نسخه دیجیتال رایگان از بازی سال گذشته، WWE 2K23 Standard Edition است. متأسفانه این پیشنهاد همراه با نسخه های فیزیکی موجود نیست.

بخوانید  ارائه سریال زیر پل، لیلی گلدستون در سریال جنایت
تحریریه مجله بازی یک گیمر