این ماهی قرمز بهتر از همیشه در Elden Ring است



مالنیا نامی است که هنوز در دل بسیاری از بازیکنان الدن رینگ ترس ایجاد می کند، اما رئیس افسانه ای مسابقه او را در قالب یک ماهی قرمز شجاع ملاقات کرده است. تورتلینی، ویرایش شده توسط پخش کننده توییچ و یوتیوبر پوینت ریونتوانست جنگجوی ترسناک را در مرحله اول خود شکست دهد، ظاهراً بدون اینکه عرق کند.

چگونه تورتلینی قادر به چنین شاهکاری است؟ طبق گفته PointCrow، آموزش های گسترده به تورتلینی کمک کرده است تا کنترل های Elden Ring را تسلط یابد و بر اساس موقعیت او در تانک هنگام شنا کردن از طریق کنترل های نقشه برداری شده برای بازی، او می تواند با باس های Elden مقابله کند. پوینت کراو در جریانی توضیح داد: «بسته به اینکه تورتلینی در کجای مخزن باشد، دکمه‌ای را روی کنترل‌کننده‌ای فشار می‌دهد که حلقه الدن را کنترل می‌کند. رادار گیمز).

مالنیا یکی از بزرگترین میله های سنجش مهارت در Elden Ring بود و حضور تقریبا شکست ناپذیر او در این بازی در نهایت منجر به ظهور بزار تو حال خودم باشم، بازیکن کم پوشی که برای شکست دادن تیغ ​​میکلا به تنهایی اسطوره شد. جدیدترین چالش Let Me Solo Her شامل استفاده از یک مد رایانه شخصی برای پر کردن کل دنیای Elden Ring با Malenias بود.

در دیگر اخبار Elden Ring، اولین الحاق DLC بازی در ماه فوریه اعلام شد. Shadow of the Erdtree “در حال حاضر در دست توسعه است” و هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای گسترش آن وجود ندارد، که برای PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC از طریق Steam منتشر خواهد شد.

بخوانید  احتمال متفاوت بودن کارگردان دو فیلم Avengers 5 و انتقام جویان 6

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر