زومجی و فیلمازی را در موضوعات دنبال کنید


متا به تازگی از شبکه اجتماعی جدید خود به نام Threads رونمایی کرده است و همچنین می توانید اکانت رسمی یک گیمر و اکانت رسمی فیلمازی را در این پلتفرم دنبال کنید.

شرکت متا به عنوان یکی از ارکان اصلی شبکه های اجتماعی ساعاتی پیش از پلتفرم جدید خود با نام Threads رونمایی کرد. صرافی ها به طور یکپارچه با اینستاگرام کار خواهند کرد. برای استفاده از Trades، آن را نصب کرده و از طریق اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. Trades مکانیزمی مشابه توییتر دارد. در این پلتفرم می‌توانید پیام‌های متنی پیوست شده به تصویر ارسال کنید، دوستان خود را «بازنشر» یا «نقل‌قول» کنید، نظرات خود را برای آن‌ها ارسال کنید یا پست‌هایشان را لایک کنید. از آنجایی که Threads به طور یکپارچه با اینستاگرام کار می کند، می توانید پست های خود و دیگران را در Threads به صورت استوری یا پست در حساب شخصی اینستاگرام خود بازنشر دهید. همچنین، پس از ارسال در Threads، می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی مجاز است در مورد پست شما نظر دهد.

معاملاتی که همین چند ساعت پیش در دسترس قرار گرفت، با استقبال خوب کاربران مواجه شد. اگر همین الان Trades را باز کنید، خواهید دید که بسیاری از افراد مشغول تجارت و سفارشی سازی حساب کاربری خود هستند. علاوه بر این، به گفته مارک زاکربرگ، پلتفرم Trades در اولین ساعات راه اندازی خود پذیرای ده میلیون کاربر بود. در یک گیمر، ما همیشه سعی کرده‌ایم آخرین اخبار سرگرمی را به سریع‌ترین و در دسترس‌ترین شکل ممکن برای شما به ارمغان بیاوریم. در این رابطه، حساب رسمی یک گیمر در Trades راه اندازی کردیم و اکنون می توانید علاوه بر وب سایت یک گیمر، اینستاگرام، تلگرام و توییتر ما را در Trades دنبال کنید تا هیچ خبری را از دست ندهید.

بخوانید  جهانی‌شدن و بازی‌های ویدئویی: سیاره زبانی

به علاوه، طرفداران سینما و تلویزیون اکنون می توانند حساب رسمی Filmazi در Trades دنبال کنید منتظر شما کاربران عزیز هستیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر