احتمال حضور ارلینگ هالند روی جلد EA Sports FC 24


طبق گزارش یک افشاگر، ارلینگ هالند بازیکن نروژی منچسترسیتی ستاره EA Sports FC 24 خواهد بود.

قبلاً رسماً اعلام شده بود که از سال 2023 همکاری الکترونیک آرتز و فدراسیون بین المللی فوتبال موسوم به فیفا پس از تقریباً دو و نیم دهه پایان خواهد یافت. بنابراین آخرین نسخه شبیه ساز فوتبال Electronic Arts اکنون با نام EA Sports FC شناخته می شود.

EA Sports FC 24 به طور رسمی در تاریخ نامعلومی از ماه جولای معرفی خواهد شد. با این حال، اخیراً یک افشاگر با نام مستعار billbil-kun جزئیات جدیدی در مورد این بازی به اشتراک گذاشت این افشاگر قبلاً گفته بود EA Sports FC 24 در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و اکنون در جدیدترین ادعای خود از ستاره کاور بازی رونمایی کرده است.

به نظر می رسد روند کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن در پوشش بازی ها امسال رو به پایان است. تصویر امباپه روی جلد فیفا 21، فیفا 22 و فیفا 23 بود و به نوعی ستاره آن بازی فوتبال دیده می شد. با این حال، با توجه به billbil-kun تصویر ارلینگ هالند ستاره تیم منچستر سیتی روی جلد EA Sports FC 24 قرار خواهد گرفت. مهاجم نروژی فصل گذشته سه گانه تاریخی را با این باشگاه انگلیسی به دست آورد و به نوعی حضور هلند در پوشش خبری بازی چندان تعجب آور نیست.

طبق ادعای این افشاگر، هلند تنها ستاره روی جلد نسخه استاندارد EA Sports FC 24 خواهد بود. این در حالی است که 30 ستاره مرد و زن فوتبال بر روی جلد نسخه Ultimate این بازی حضور خواهند داشت که به نظر می رسد تصویر این 30 فوتبالیست که از داخل بازی رندر شده اند، روی جلد نسخه Ultimate قرار گیرد. افشاگر اعلام کرد که برخی از ستارگان بازی در نسخه Ultimate شامل بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، سامانتا کر، زین الدین زیدان، پله، یوهان کرایف و سون هیونگ مین هستند.

بخوانید  برندگان جوایز امی 2023 اعلام شدند؛ درخشش سری گاو و خرس

در نهایت اعلام شد که EA Sports FC 24 هفته آینده در تاریخ 13 جولای به طور رسمی رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، کاربران می توانند از همان روز معرفی بازی، این اثر را پیش خرید کنند.

طبق شایعات قبلی، بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 7 اکتبر (29 شهریور) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، افرادی که نسخه Ultimate Edition بازی را از 31 سپتامبر (22 شهریور) پیش خرید کنند، می توانند به زودی به بازی دسترسی داشته باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر