ثبت‌نام‌های Pokemon Sleep به صورت زنده انجام می‌شوند و یک تریلر جدید به شما یاد می‌دهد چگونه بخوابید



ما بازی‌های تناسب اندام، بازی‌های تمرین مغز و حتی بازی‌های آشپزی را دیده‌ایم، اما برنامه بعدی Pokemon Company، Pokemon Sleep، قصد دارد خواب را به یک بازی تبدیل کند و اکنون پیش‌ثبت‌نام در دستگاه‌های اندرویدی باز است.

Pokemon Sleep یک برنامه ردیابی خواب است که الگوی خواب بازیکن را در یکی از سه دسته چرت، خواب و چرت اندازه گیری می کند، با نوع خوابی که پنج پوکمون در یک شب خاص به شخصیت اصلی Snorlax می پیوندند. هر چرخه یک هفته طول می کشد، با Snorlax جدید هر دوشنبه ظاهر می شود.

هر شب، برنامه یک امتیاز خواب – با امتیاز کامل 100 که برای 8.5 ساعت خواب یا بیشتر اختصاص داده شده است – اختصاص می‌دهد که بر روی اینکه کدام نوع پوکمون شب بعد به Snorlax ملحق می‌شود، تأثیر می‌گذارد. Snorlax همچنین می تواند از انواع توت های برداشت شده توسط پوکمون های دیگر در طول روز تغذیه شود.

دستگاه جدید Pokemon Go Plus+ نیز با Pokemon Sleep سازگار خواهد بود و دارای ویژگی هایی در این برنامه و Pokemon Go است:

  • هنگامی که دستگاه به Pokemon Sleep متصل می شود، یک Pikachu که کلاه شبانه به سر دارد، به عنوان عضو ششم ویژه ظاهر می شود.
  • دستگاه تعداد پوک استاپ‌های فعال شده با آن را در طول جلسات Pokemon Go ردیابی می‌کند، که دفعه بعد که وارد برنامه Pokemon Sleep می‌شود، توت‌های بیشتری را به برنامه Pokemon Sleep اضافه می‌کند.

Pokemon Sleep برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد و در آن زمان جزئیاتی از گیم پلی ارائه نشد. اینها سرانجام در رویداد Pokemon Presents فوریه 2023 همراه با رونمایی از دستگاه Pokemon Go Plus+ وارد شدند.

بخوانید  بسته الحاقی Baldur’s Gate 3 را فراموش کنید؛ لاریان روی بازی جدیدی کار می‌کند

Pokemon Sleep در اواخر سال جاری به صورت رایگان در دستگاه های iOS و Android در دسترس خواهد بود. کاربران اندروید هم اکنون می توانند از طریق این برنامه پیش ثبت نام کنند گوگل پلی فروشگاه.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر