احتمال متفاوت بودن کارگردان دو فیلم Avengers 5 و انتقام جویان 6

به‌تازگی یک منبع موثق گفته است که مارول در نظر دارد تا از دو کارگردان متفاوت در فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars استفاده کند.

بامداد یکشنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو به‌صورت رسمی ساخت فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را تایید و اعلام کرد. مدت کوتاهی پس از آن مشخص شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده گرفته است، اما چه کسی روی صندلی کارگردانی فیلم Avengers: Secret Wars خواهد نشست؟

این موضوع درواقع برخلاف فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame است که برادران روسو وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشتند. در حال حاضر دلیل این موضوع مشخص نیست و برخی اعتقاد دارند که مارول ممکن است تصمیم داشته باشد تا فشار کار روی دو فیلم بزرگ خود را روی تیم تولید کاهش دهد و بتواند به‌صورت پشت سرهم این دو فیلم را جلوی دوربین ببرد. 

لوگو فیلم Avengers: The Kang Dynasty

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.



منبع

در حال حاضر کارگردان فیلم Avengers: Secret Wars مشخص نشده است و ظاهرا مارول استودیو همچنان در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مختلف است. این احتمال وجود دارد که مارول یکی از کارگردان‌هایی را که پیش از این با آن‌ها همکاری بود، برای فیلم Avengers 6 انتخاب کند یا براساس نظریه طرفداران، کارگردان این فیلم با ریبوت فیلم Fantastic Four مشترک باشد که دلیل آن ارتباط داستانی این فیلم‌ها است.

بخوانید  بررسی بازی Hogwarts Legacy - زومجی

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers 5 و فیلم Avengers 6 احتمالا دارای دو کارگردان متفاوت خواهند بود. جاستین کرول، خبرنگار ددلاین که از منابع موثق هالیوود است، به‌تازگی در توییتر خود در مورد خبر مشخص شدن کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty گفت که مارول استودیو ظاهرا در نظر دارد تا دستین دنیل کرتون تنها فیلم Avengers 5 را کارگردانی کند و در عوض شخص دیگری روی صندلی کارگردانی فیلم Avengers: Secret Wars بنشیند.