اولین شیرجه عمیق خود را در گیم پلی Hades 2 با ویدیوی جدید انجام دهید

بازیکنان هم اکنون می توانند برای تست فنی Hades II ثبت نام کنند، اگرچه تنها چند نفر در آن شرکت خواهند کرد. برای بقیه، هنوز راهی برای دریافت پیش نمایش عنوان مورد انتظار وجود دارد. گرگ کاساوین، کارگردان خلاق Supergiant و امیر رائو، مدیر استودیو، نسخه اولیه بازی را به صورت زنده در کانال رسمی سازنده یوتیوب پخش کردند.

مانند خود تست فناوری، پخش زنده فقط اولین قسمت اصلی بازی را نشان می دهد (اگرچه اگر اصلاً اسپویلر نمی خواهید، احتمالاً بهتر است ویدیو را تماشا نکنید). شما نقش ملینوئه، احتمالاً دختر هادس را بازی می کنید، که به دنبال شکست نیروهای خدای زنده شده کرونوس است. تست فنی در Erebus انجام می‌شود، جایی که روح‌ها در انتظار طبقه‌بندی به زندگی پس از پایان بازی هستند، مانند بازی قبلی، Melinoë می‌تواند ارتقاها و توانایی‌های جدید خدایان المپ را جمع‌آوری کند. این ویدیو برخی از این خدایان جدید مانند آپولو را نشان می دهد. ملینوئه یک جادوگر است و می‌تواند از حرکات “امگا” استفاده کند که آسیب بیشتری وارد می‌کند، اما انجام این حرکات ممکن است دشوار باشد و هزینه جادویی داشته باشد. او حتی می تواند بر خلاف قهرمان بازی آخر، زاگرئوس، به سرعت بپرد.

ملینوئه در پایگاه خانگی خود، چهارراه، می‌تواند با قورباغه‌ی خانگی‌اش و «سایه‌ای بی‌حال» به نام دورا معاشرت کند، از هکات، جادوگر دوراهی درس بگیرد، و با شخصیت‌های اسطوره‌ای دیگری مانند اودیسه و هیپنوس ملاقات کند. او همچنین می‌تواند خاکستر جمع‌آوری کند تا کارت‌های Arcana را که ملینوئه را قوی‌تر می‌کند باز کند و سلاح‌های جدیدی را انتخاب کند.

بخوانید  فهرست جامعی از تغییرات در Persona 3 Reload

تست فنی یک دوره هنوز نامشخص طول خواهد کشید. انتظار می رود این بازی در مدت کوتاهی پس از پایان تست فنی در نسخه دسترسی زودهنگام عرضه شود. در اینجا همه چیزهایی است که تا کنون در مورد بازی می دانیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر