انتشار پوستر جدید فیلم The Hunger Games در پیش نمایش

در خلاصه داستان پیش درآمد بازی های گرسنگی آمده است: «سالها قبل از اینکه رئیس جمهور مستبد پانم شود، کوریولانوس اسنو آخرین امید خانواده در حال مرگش بود. خانواده ای که زمانی مغرور بود، اما بعد از جنگ اعتبار خود را از دست داد. با نزدیک شدن به دهمین دوره بازی های سالانه گرسنگی، اسنو جوان پس از انتخاب شدن به عنوان مربی لوسی گریبرد، دختری از منطقه فقیر 12، نگران و مضطرب می شود. اما پس از اینکه لوسی گری توجه پانم را با اجرای جسورانه آوازی جلب کرد، اسنو فکر می کند که ممکن است بتواند برگردد. جزر و مد به نفع او

پوستر فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents

فرانسوا لورانکارگردان 3 قسمت از فیلم های بازی های گرسنگی بار دیگر در راس اقتباس سینمایی جدید و در کنار آن قرار گرفت. نینا جیکوبسون و برد سیمپسون او به عنوان تهیه کننده اجرایی کار می کرد. فیلمنامه نهایی The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents مایکل لزلی او وارد عرصه نویسندگی شد و مردیت فیتیله و اسکات اوبراین آنها از طرف Lionsgate بر این پروژه نظارت داشتند.

تام بلیت در نقش کوریولانوس اسنو، ریچل زیگلر در نقش لوسی گریبرد، جاش آندرس ریورا به عنوان سیجانوس پلینث، هانتر شیفر مثل ببر برفی، جیسون شوارتزمن مانند لوکرزیا فلیکرمن، پیر دینکلیج به عنوان Casca Highbottom، ویولا دیویس به عنوان دکتر ولومنیا گل، بورن گورمن به عنوان فرمانده هاف، فیونولا فلانگان به عنوان مادربزرگ کوریولانوس اسنو، ایزوبل جاسپر جونز مانند مایفر لیپ، داکوتا شاپیرو مثل بیلی تپ، حمام ریلی به عنوان Maude Ivory و جورج سامنر اسپراس در پیش درآمد The Hunger Games بازی می کند.

بخوانید  چگونه بازی‌ها بارگذاری مجدد مناسب را دریافت می‌کنند (شاهکار Hyper، Kommander Karl و Jeditobiwan) - Loadout - Loadout

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که پوستر جدیدی از بازی های گرسنگی: The Ballad of Songbirds and Serpents از Lionsgate منتشر شده است. این فیلم با بازی نقش پیش پرداخت شده است تام بلیت و راشل زگلر 26 آبان (26 آبان) اکران می شود.

لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes منتشر کرده است.